Voorstellen

Welkom Alex! Gaaf horloge en veel plezier op HF.

1 like

Nee nog geen flieger! Wie weet dat die nog komen gaat. Momenteel is de G-Shock mijn enige klok!

1 like

Welkom! Gezellig iemand in de buurt erbij!(Vlissingen)
Veel plezier op HF
 :slight_smile:

1 like

Welkom Alex en veel HF plezier toegewenst.

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Dank allemaal voor de leuke reacties!!

1 like

Welkom Alex, en veel plezier hier!

1 like

Welkom!

Net als GMTplus1 moest ik ook denken waarom geen flieger. Aangezien je van Gshock houdt, kun je het ook in die hoek blijven zoeken met hun gravity master serie.
Waarom niet zoals de RAF eentje uit de gpw hoek? Zij hebben een Limited gpw1000.

Maar sindsdien Is er de gpw2000. Ik hoor dat die net wat kleiner draagt en wat beter afleesbaar Is.

Doch met basel voor de deur zou misschien een gpw3000 op de loer liggen?
Als al die toeters & bellen en daarbij horend prijskaartje, niet naar wens zijn, bestaan er genoeg andere alternatieven uit hun aviation lijn, al dan niet ana-digi

Bovendien denk ik dat eigenlijk elke gshock stiekem wel goed genoeg Is :wink:

1 like

Jaa dat zijn gave G shocks. Heb zelf een oranje GA-1000 gehad en daarna een GG-1000 en de Gulfmaster had ik voor een zeer leuk prijsje.

Ik vind de RAF GPW erg mooi, maar deze kost een aardige cent, maar wie weet!! Zeg nooit nooit!

Ik zou voor aanschaf ze wel even irl om de pols proberen. Ik heb zelf een gpw1000 en vind em erg groot EN erg groot dragen. Af en toe knelt ie bij bij terug de rug van m’n hand.

En anders zijn er de edifice horloges. Gezien je avatar passen die volgens mij ook wel in je straatje :wink:

1 like

Welkom veel lees en postplezier!

1 like

Ik heb best grote polsen! Dus denk dat het best zou kunnen en de casio edifice zijn inderdaad erg leuke klokjes, bedankt!

Welkom

1 like

Van harte welkom op het enige Ă©chte Horlogeforum! :sunglasses:

Heel veel plezier gewenst hier!:+1:

1 like

Welkom!