Welkom bij de club.
Welkom.
Welkom
Welkom hier!
Welkom op het forum @hans10
Mooi dat je de hobby weer hebt opgepakt, we zijn benieuwd waar dat toe zal leiden…
Kun je toelichten waar het toen is geëindigd?
En in die 30 jaar wel ‘gewoon’ een horloge gedragen neem ik aan?
Hartelijk welkom Hans. Veel plezier gewenst.
Welkom
Welkom op het forum!
Welkom!
Welkom!
Tja, werd in de ijskast gezet vanwege huisje,boompje,beestje,enz,enz., plus starten als zelfstandige. Nu al weer 20 jaar huisman, De Schietsport is o a ook een hobby van mij, en heb mij jaren bezig gehouden met verzamelen van Marklin… Ook een hobbyruimte hier stampvol met van alles,zo dat je niet mis grijp.Lol. Boven de hobbyruimte de man cave.Lol,lol. Breng ik ontzettend veul tijd door. Het is in de beginjaren begonnen met een Sub mariner date, kocht het ding in 1979 bij Schaap die toen nog in de Kalverstraat zat.Waarom een Sub? Wel,toenmalig werkzaam in de scheepsbouw,dat kostte mij bijna maandelijks een horloge, vandaar de Rolex. Ding heeft ALLES meegemaakt, en meer!!! Was mijn absolute workhorse !. Niks kussentje,lappie,sopje,aaien, vertroetelen, of wat al die Rolex fluisteraars nog meer voor onzedige dingen met die dingen doen.Lol.Gewoon klip en klaar de tijd aangeven,en niet bang zijn in zout water, beuken met een voorhamer, of hier en daar een las spetter. Mijn collectie heeft zich langzaam uitgebreid,waarbij de nadruk is komen te liggen op de vintage IWC, waaronder ook Ingenieur,en mark11, Vandaag trouwens El Primero dag.Lol. Hoop nog eens tegen een mooie Sinn Lemania 903 aan te lopen voor een acceptabele prijs. Oke dit was hem effe Dave.
Vriendelijke groet,
Hans.
Duidelijk Hans, dat is nog eens een toelichting .
Zal niet lang duren voordat men om foto’s gaat vragen dan. Die worden hier altijd wel gewaardeerd
Leuk verhaal! Ook leuk om te lezen dat een Rolex sub echt gebruikt werd waarvoor hij bedoeld is, werkpaard aan het water! (Duiken daar gelaten) Kan je tegenwoordig niet meer voorstellen
Veel leesplezier gewenst! :)
mooie tijd hier
Welkom, veel plezier op het forum!
Welkom Hans.
Dave, daar ik digibeet, absoluut geen idee hoe plaatjes te plaatsen op Fora.Sad!. Maar zal mijn lieve vrouw eens vragen,die is meer van de wereld. Lol.