Bedankt. Hoop wel dat dat ook gaat lukken met een tablet. Dat is nl het enige waar ik mee kan werken zonder alles vastloopt…
Deze is ook mooi maar ik heb de Avalanche Extreme Regulateur. Met blank stalen kast. En leuk dat het tegenwoordig ook een beetje een nederlands bedrijf is.
Wat ik persoonlijk ergbelangrijk vind, is dat een horloge vaan een ‘echt’ horlogebedrijf komt. Zonder tegen schenen te schoppen (op voorhand mijn oprechte excuses),een horloge van Tommy Hilfiger, Gucci, Espirit, enz. Kunnen mooi zijn maar zijn voormij te veel een modeaccessoire. Ongeacht de prijs, of het nu 50 euro is of 500, een horloge moet bij mij iets oproepen wArdoor ik hem wil hebben.
Blauwe Schreef:
Bedankt. Hoop wel dat dat ook gaat lukken met een
tablet. Dat is nl het enige waar ik mee kan werken
zonder alles vastloopt…
eigen foto’s zijn wat persoonlijker, maar ik ben zelf ook niet zo n fotomaker/uploader. als t geen toegevoegde waarde heeft (speciaal gemod, speciaal thema plaatje,etc) zoek ik meestal plaatjes vh net.
die zijn ook nog es veel mooier dan mn smartphone snapshots.
Blauwe Schreef:
Wat ik persoonlijk ergbelangrijk vind, is dat een
horloge vaan een ‘echt’ horlogebedrijf komt.
Zonder tegen schenen te schoppen (op voorhand mijn
oprechte excuses),een horloge van Tommy Hilfiger,
Gucci, Espirit, enz. Kunnen mooi zijn maar zijn
voormij te veel een modeaccessoire. Ongeacht de
prijs, of het nu 50 euro is of 500, een horloge
moet bij mij iets oproepen wArdoor ik hem wil
hebben.
je staat daar niet alleen in. veel leden hebben dat hier ook.
die laatste regel vind ik beetje uit de maat. soms kan ik n modeklokje ook wel waarderen door bijv t design.
maar ik koop ze zelf praktisch nooit. voor mij is n mechansich uurwerk n pre, en dat zit er vaak al niet in.
dat wilt niet zeggen dat ik vies ben ve quartz horloge. maar hij moet dan wel iets aparts zijn. ledjes zoals tokyoflash, of speciale functie zoals de breitling emergency of n smartwatch.
Ik heb een paar foto’s toegevoegd. Ben helaas geen fotograaf…
Lang over getwijfeld. Vond de Breitling black steel ook erg mooi maar de Bell & Ross zie je wat minder. Zeker geen spijt van!!!
Blauwe Schreef:
Ik heb een paar foto’s toegevoegd. Ben helaas geen
fotograaf…
m.i. goed genoeg die foto’s (tu)
Carpe tempus Schreef:
Blauwe Schreef:
Ik heb een paar foto’s toegevoegd. Ben helaas
geen
fotograaf…m.i. goed genoeg die foto’s (tu)
+1 Geeft beetje beeld van de collectie. Sommige modellen zijn zo gegoogled, maar bij sommige twijfel ik of wel de goeie te pakken heb.
Welkom,
leuke en interessante verzameling. Hoop nog veel van je te kunnen horen/lezen
knappe kollektie, vooral de laatste Sportura. Heb vroeger op het punt gestaan, maar vond toch te duur nieuw.Hoe valt de kwaliteit mee?
Kwaliteit is super. Heeft 2x 4 maanden in afghanistan meegemaakt. Veel stof en geen problemen. De Alpina is kwalitatief de slechtste. Is binnen een jaar 2x voor reparatie weggeweest. Onderdelen los in de kast en 1x vastgelopen.