Voorstellen

Welkom terug hier bij HF !

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Mijn beste,

Wederom, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom terug.

1 like

Ja die is gaaf hè! In het echt nog mooier. Kleur is desert sand van de nato.:ok_hand:t2:

Van harte welkom Jasper!

1 like

Geniet weer van de mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom terug Jasper, leuk zo’n aparte collectie weer eens wat anders dan het geijkte wat je hier vaak ziet :wink:. Maar dan die Rolex he, kan je daar wat meer over vertellen. Ik heb deze nog nooit gezien. En of dat je hier op het forum wat tegen komt, keuze genoeg zou ik zo zeggen :smiley:.

1 like

Hoi Fred,

Zeker dit betreft de Rolex oyster perpetual 36MM concentric dial. Er zijn 3 varianten van waaronder deze. Ref nummer is 116000 ook wel de Harley Davidson genoemd.

Groetjes, Jasper

1 like

Gevonden Jasper, nu snap ik ook waarom ze deze dial hebben gebruikt. Niet echt mijn smaak maar dat is boeien. Was deze niet eerder tegengekomen op het forum, maar zoeken is niet mijn sterkste kant :wink:

1 like

Welkom terug, Jasper en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Haha gelukkig hebben we daarvoor het forum Fred. Scheelt zo wie zo een hoop zoeken.:grin::ok_hand:t2:

1 like

8fa02fd9545f579577604d3649fe99af

1 like

Welkom terug.

1 like

Welkom weer Jasper :+1:

1 like

Welkom terug Jasper en wens je veel plezier hier, ik ben er in 2017 bijgekomen. Die Rolex zou ik overigens zo gauw nog niet weg doen.

1 like

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

afbeelding

…. en van harte welkom.

1 like

Hoi Hans,

Ja het is een prachtig exemplaar maar denk dat ik de overstap naar omega ga maken. Weer even wat anders.:grin:

Groetjes, Jasper

1 like

In ieder geval een goede keuze van merk, ik heb 7 Omega’s,

Succes met het vinden van een mooie Omega