Welkom op HF Martijn. De hobby is heel tof, maar kan ook kostbaar zijn. En hier veel rondhangen betekent automatisch dat je meer geld gaat uitgeven aan deze hobby. Dus wees gewaarschuwd
Hoi Martijn, welkom op ons mooie forum!
En ja, het gaat geld kosten. Sterker nog, als je over een paar jaar je eerste post terugleest zul je je je financiele plafond waarschijnlijk al een aantal keer flink hebben bijgesteld.
Welkom Martijn, en veel leesplezier hier.
Daar ben je zelf bij hé.
Welkom Martijn
Uurwerken…dat is een groot probleem…er zit er eentje in je kop…en wees maar zeker…ze laat je niet los…al moet je er soms een jaar of meer over doen…en dat is met de volgende ook weer zo…en zo gaat dat maar door…
Welkom
Welkom !!
Welkom Martijn
Het forum niet, het lezen er van en de horlogemarkt wel…
Welkom hier.
Welkom hier Martijn
Welkom!
Welkom, Martijn en nog veel plezier op ons mooie forum.
Welkom hier op het forum!
Hartelijk dank allen. Hier alvast een foto van mij horloges (ik merk nu dat het een vak is, horloges fotograferen, maar dit is het even nu). De kleine (in perfecte staat) voor het net en tijdens het werk en de grote voor vrije tijd, beweging en buiten. De Tag heb ik hard voor gespaard toen ik net ging werken (en hij plots met grote korting in de etalage lag!).
Aan de Seiko, niet moeders mooiste meer, zit wel een grappig verhaal vast. Die had ik gekregen met de tekst ‘ligt al eeuwen in de la en loopt niet meer’. Zelf kwam ik er ook niet aan toe. Toen ik er tijdens een of andere lockdown eens naar ging kijken kwam ik er pas achter dat het een solar was. Het gekke is dat hij wel ging lopen met een lamp erop, maar meteen ook weer stopte zonder licht. Toen ik hem openmaakte, bleek er helemaal geen accu-celletje meer in te zitten. Die heb ik op de gok voor 2 tientjes besteld en geplaatst. Eerst schrok ik me rot want hij liep niet met de nieuwe accu en toch voldoende licht maar wel zonder accu in dezelfde omstandigheden. Ik vreesde iets
met excuus voor de typfoutjes/slordigheidjes, ik ziet dat ik het topic niet kan aanpassen en zal daar rekening mee gaan houden.