Voorstellen

Mooie klok, welkom

1 like

Hallo Kaj,
Welkom wat een prachtige Vacheron !

1 like

Aan allen hartstikke bedankt! Leuk om zo welkom geheten te worden.
Ik ben alleen hier op het forum en op WUS, dat is genoeg, echt veel tijd heb ik ook niet met 2 hotels, maar het is lekker om tussendoor weer even echt hollands te kunnen typen en kletsen!
Nogmaals dank allemaal, Schöne Grüsse aus dem Zillertal ! Busies :slight_smile:

1 like

Heb ik ruim een maand geleden nog gefietst (daar, onder -veel- meer). Prachtig dal - heb daar nog een stoomtreintje ingehaald… …nou reed-ie ook maar 25 per uur, maar toch. :sunglasses:

Welkom!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom! Oostenrijk - een land waar ik tot nu toch uitsluitend overheen gevlogen ben, maar zeker ook eens zou moeten landen.

1 like

Hallo Kaj

Mooi om te zien dat je vanuit Oostenrijk de horloge hobby hebt opgepakt en niet de Olga Lowina jodel hobby.

welkom op het HF

grt. Gerard

1 like

Nee Carpe Tempus, nee nee :slight_smile:

Echt eens doen Dialstatic!!

Welkom op dit leerzame forum.
Mooie binnenkomer die VC , heb je ook een foto van het uurwerk ?

1 like

Dank je wel Rien66, een foto zal ik maken!

Welkom!

Ik heb geen zakhorloge, maar zo iets lijkt me wel erg gaaf.

1 like

Wilkommen!

1 like

Een verlaat welkom! Ik ben een echte polshorlogeliefhebber, maar ik vind het wel stijlvol dat je een hele collectie zakhorloges hebt en ze kennelijk ook nog hardnekkig draagt, zoals ik in WDWV zie!
Maar hoe draag je ze nou? Los in je broekzak? Colbertzak? Aan een kettinkje? Draag je nooit meer een polshorloge? Hoe mooi ze ook zijn, je kunt er niet omheen dat een polshorloge veel toegankelijker is als je druk aan het werk bent. Draag je nog wel eens een polshorloge?

1 like

Hoi Hieronimus, ik draag ze altijd in colbertzak aan een ketting en nee ik heb nooit een polshorloge om, al 20 jaar niet meer!! Bevalt me prima zo, ik heb wel eens haast maar nooit echte haast… :slight_smile:

Welkom :clap:
Dat is inderdaad een hele mooie , die Vacheron… !

Veel plezier hier.
Pieter.

1 like

Welkom

Gr Pieter

1 like