Voorstellen.

:wave:

Welkom! Mooie oris! Veel draagplezier!

Thnx heren/dames :slight_smile:

Horloge draagt fijn de eerste 24h ( slaap ‘s nacht altijd met klokje om de pols. Afwijking tov mijn Fenix 7X is ca 6 seconden in het voordeel van de Oris. Zo is de werkdag eerder voorbij :joy:.

Zie trouwens in het te koop topic nog veel schoons staan, met nog een serieuze kanshebber.

Welkom hier bij HF !
Mooie Oris.

welkom-home

Welkom en veel plezier van je horloge. :facepunch:

Welkom, René en nog veel plezier op ons mooie forum.

Nog geen foto van, maar via het forum van @Pjotr een prachtige boxed Squale 1521 Blue Blasted overgenomen. Met leer en Tropic band. Wat een heerlijk horloge is dat om te dragen. Mooie kleur voor een zomers horloge, en prima op tijd lopend met ca 3sec/dag.

De afgelopen dagen de Oris weer gedragen en mijn daily beater Garmin7X sapphire solar als klus horloge. Echt een bak met 51mm maar dat leest zo fijn af tijdens het hardlopen en fietsen met mijn oude ogen. Met mijn krap 17cm pols is het ruim bemeten :face_with_monocle: maar ach.

3 likes

Fantastische aankoop. Er zijn hier heel veel Squale liefhebbers en eigenaren. Kan alleen maar zeggen dat je hier veel plezier van zult hebben. :+1:t5::+1:t5::+1:t5::+1:t5::+1:t5:

1 like

Welkom! En het gaat al de goede kant op lees ik! 2 oersterke nieuwe aanwinsten, Geniet ervan! er zullen er vast nog vele volgen :wink:

0000002195