Voorstellen

had hem veel duurder geschat!

1 like

je hebt 'm ook in eenvoud

is wat hoger

2 likes

Mooi hoor, thanks. Zal 'm tzt gaan bekijken.

Ik zou denk ik gaan voor de avenger met gmt en 2893 uurwerk. Geen idee of je weleens reist, maar ik vind die qua uurwerk uitsteken boven een 7750 of 2824. Mocht een B01 ook in de race zijn, dan zou ik daarvoor gaan.

1 like

Thanks. Gister ook omgedaan, lijkt veel op de Seawolf, is iets compacter. De GMT en Seawolf waren vanaf het eerste moment favoriet. Daar ik vrijwel nooit in andere tijdzones kom besloot ik gister om 'm niet langer mee te nemen in de overweging. De hoogte van de Seawolf spreekt mij ook zeer aan. De B01 is buiten het budget…

Goede keus, de seawolf. Ik heb hem zelf ook gehad. Het is een flink ding, hoog ook. Ik vond dat geen enkel probleem. Ik kreeg wel het gevoel dat hij daardoor eerder beschadigde. Er gaat natuurlijk ook geen enkele mouw overheen dus permanent open en bloot. Maar wel een episch apparaat! Ik zou ook kijken voor de rubber band. En geloof me, ik heb een aangeboren afkeer voor rubber. Maar op de seawolf vond ik het toch wel heel goed staan en bijzonder comfortabel.

1 like

Ben het er helemaal mee eens. Toen ik de ruber band zag vond ik die er gelijk goed bij passen, ben er normaliter ook geen fan van. Is ook dik rubber dat past goed, en de vouwsluiting is erg mooi gedaan.

1 like