Voorstelrondje JeanLuc

Welkom !

Welkom op het forum!

Welkom op HF!

Welkom.

Ik zoek me rot naar je podcast-topic, maar die is weg, zo lijkt het. Klopt dat?

2 likes
1 like

Yes, die is helaas gedelete. Blijkbaar was het niet de bedoeling dat daarover een topic werd aangemaakt. Maar als je zoekt in je podcast app op “de hoogste tijd” dna moet je m vinden :slight_smile:

Welkom.

Waarom in hemelsnaam? Ga je nog wat opnemen binnenkort?

1 like

Welkom!

Geen idee, maar een admin was het er niet mee eens… “Activiteiten ontplooien” was blijkbaar niet de bedoeling. Achja! We gaan vrolijk door, volgende week dinsdag weer opnemen!

Leuk dat je luistert!

1 like

Een hele late welkom !

Ik kan je podcast hier niet meer vinden

Had dat tabblad al een tijdje los staan, maar krijg nu een 404 :thinking:

Welkom

Staat nog wel iets op spotify, maar het enthousiaste begin heeft nog geen vervolg gekregen.

Iets langer dan een jaar geleden, maar ik moest hier aan denken. Zat deze post nog eens te lezen en heb zowaar nog steeds dezelfde wensen. Een Tudor gaat er wellicht komen, al is in het afgelopen jaar de Omega Speedmaster ook hoog op het lijstje komen te staan. Weet nog niet of het % prijsverschil opweegt tegen de % dat ik de Moonwatch mooier vindt, we gaan het zien.

Inmiddels is de collectie iets uitgebreid:

• Seiko SKX007J (zojuist gekocht via het forum!)
  • Seiko SKX009J
  • Seiko SNKL45 (draag ik nooit, te klein maar krijg 'm maar niet verkocht :sweat_smile:)
  • Casio G-Shock GA-2100 (De “Oak”)
  • Casio G-Shock DW5600
  • Casio G-Shock 6900 John Mayer Edtition
  • Casio A158

De Mondaine is helaas kapot gegaan en de Casio Duro was toch te groot. De G-Shock greep me ineens, dat had ik niet verwacht. De John Mayer editie vond ik erg leuk en kwam ook in een mooie collectors doos. Wel geinig om dat eens mee te maken. Draag 'm vaak.

De volgende zal hopelijk de BB58 zijn, nu nog een mooie deal daarvoor vinden!

1 like

:wave:

welkom en veel leesplezier :+1:

Leuk, dat je erop bent teruggekomen! Mooie aanvulling en je bent al lekker aan het opbouwen. Veel plezier met de mooie hobby!

Goh mijn overbuurvrouw is ook Russische, vraagt steeds of ik mee naar Scheveningen wil :wink:

Oh ja ook welkom natuurlijk :+1:

Al in het blauwe gedeelte gekeken? :wink: