Voorstelrondje: nieuw lid

Leuke collectie heb je al! Welkom op het forum.
Mag ik vragen waarom je BB36 werd gecanceld?.. Was toch niet echt een reden voor afgelopen zomer.

Order stond uit bij een Chrono24 dealer die hem na 6 weken cancelde. Ook anderen die goed geprijsd waren gaven op dat moment aan dat ze hem niet konden krijgen en heb het toen maar even gelaten voor wat het was.

1 like

Welkom hier! Leuke collectie al, zonde dat die order werd gecanceld. Dat is toch gewoon een horloge dat normaal verkrijgbaar is?

Welkom W!

welkom-home

Welkom!!!

Welkom op HF!
Veel leesplezier!

Welkom :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom hier!

Welkom hier.

Welkom op HF, leuke set heb je hoor. Genieten!

Allereerst een formeel welkom hier op het forum.
Je weet al dat je hier genieten kunt😉

Ik had een Yema en kocht vervolgens een Tudor BB58.
Laatstgenoemde klikte niet en verdween al na 2 maanden.
Yema was ook al verkocht toen.
Maar Yema was more fun. Ook al is kwaliteitsverschil groot toch won de Yema het wat plezier van dragen betreft.

Verborgen boodschap:soms is iets dat je al bezit toch leuker dan datgene dat je nastreeft.

Enjoy the ride!!!

1 like

Ja, ik ben hartstikke blij met die Yema. Alleen de is de bracelet wat matig omdat bij mij die geronde eerste schakels hem breder maken dan ik zou willen om mijn smalle pols.

1 like

Welkom, en leuk trio wat je daar hebt. :+1:

Welkom!

Welkom :+1:t2:

Welkom en nog veel plezier op ons forum.

Welkom Woods. het blijft moeilijk kiezen
tussen bb36 of SBGN005.maar een 9F86
past bij elke collectie.

1 like

Ja, mijn oog was oorspronkelijk op de bb36 gevallen voor de mooie blauwe kleur en de Explorer-achtige looks. Maar de GS Gmt staat nu op voorsprong

1 like