Voorstelrondje

Welkom en veel plezier hier!

1 like

Welkom Arno!! Leuk je enthousiasme te lezen en te zien!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom Arno binnen de gelederen van dit robuuste Horlogeforum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers vóór liefhebbers.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom! Ik ben ook langs de stand van Rob geflits. Mooie klassieker heb je. Genieten!

1 like

Welkom, Arno. Helemaal goed, een 007. Voor mij ook al enkele jaren een favoriet. Wat zijn die andere twee horloges waarvan je foto’s hebt gepost? Vind vooral die met de zilveren sunburst dial er best goed uitzien.

1 like

Welkom hier. En beginnen met een Seiko betekende voor mij in ieder geval na nog meer Seiko’s, uiteindelijk een Omega Seamaster.

Succes en sterkte met het nieuwe virus. :wink:

1 like

Hallo Arno,
Het virus heeft weer eens toegeslagen.

1 like

http://www.riverwatchco.com/ is het micro brand dat deze 2 gaat leveren in december na een succesvolle kickstarter campange van een maand geleden.

1 like

Welkom, en de 007 dat is een goede binnenkomer! :+1:

No regrets! :smiley:

Grt.

1 like

Welkom! Veel plezier van je 007. Van Seiko krijg je nooit spijt.

1 like

Welkom en veel plezier op het forum.
Leuke binnenkomer. Ben benieuwd naar die Tiber Diver. Die met zilveren wijzerplaat ziet er goed uit.

1 like

Welkom en succes met het verkrijgen van je grails.
Eenmaal hier op het forum, zal dat vast niet lang duren.

1 like

Welkom! Leuk je even bij Rob gesproken te hebben. Ga je m nog laten modden met n skx171 wijzerplaat en/of bezel?
Niet vergeten de dag en/of datumschijven mee te pakken. Sommigen doen ook zwarte dag schijf en witte datum.

Van harte welkom op dit gezellige forum waar het horlogevirus er maar niet onder te krijgen is :smile: Veel plezier!!!