Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Vond de insert wel wat hebben Bas. Verfijnt het geheel wat.

1 like

1 ding is zeker. Het is een lastige klant. Kwa aanpassen en banden zwappen.

2 likes

Gaaf! De doxa bezel insert is ook erg nice.

1 like

Orginele insert toont wat rustiger denk ik. Zou het in echt moeten zien. Laatste bandje is perfect. :+1:

Ja, originele insert toont het mooiste vind ik. Maar eens kijken of ik die diamond knurled bezel met inlay kan verkopen.

Lumeshot

1 like

Ik zou bijna zeggen @Dao jij de insert, ik de bezel maar volgens mij heb je hem met moeilijke lijm vastgelijmd @BG1?

1 like

Haha geen gek idee idd

1 like

Ik heb twee componentenlijm gebruikt guys…

1 like

:joy::+1:t2:

3 likes

Beetje zonde man. De uitlijning is toch niet van belang aangezien de Amphibia geen cliks heeft. 3m stickertje was wel voldoende :laughing:

Maar t zit wel vast natuurlijk en doet de Amphibia eer aan :joy:

3 likes

Ik heb nog 2 banden pennen voor je :rofl::rofl::crazy_face:

3 likes

Haha nog los van het feit dat je helemaal niet hoeft te lijmen voor een test fit om te zien hoe het staat :joy:

2 likes

Zijn er toevallig meer mensen die erge vertraging hebben op dit moment met verzendingen vanuit Rusland? Mijn pakketje staat 2,5 week op ‘released from Russia’. Volgens verkoper is er Europees veel vertraging, maar ik zie dat verder nergens terug.

Ja hier. Bijna 2 weken geen beweging meer, (Rusland)

En uit hongkong is het al niet veel beter, (Gizmo) Via Ierland

Alleen Eglobal central leverd momenteel snel

1 like

Hier ook lange levertijden vanuit Rusland en Hong Kong

1 like

@Bos ik zie je Seiko atlas bezel in het blauwe gedeelte, ik denk er nog steeds aan eens de vostok versie te kopen als die er weer is. Wat is je ervaring ermee? Is het ding te hoog?

Nee zijn gewoon de standaard afmetingen.

Ja duurt inderdaad belachelijk lang, een pakketje van mij ligt al twee weken op Vnukovo. Wordt daar wel wat heen en weer geschoven maar waarom het allemaal zo lang moet duren…?

1 like

Jep, hier ook al 2 weken. Krijg je het eigenlijk te zien als die in NL aankomt of is de track&trace alleen in Rusland zelf?

1 like