Vostok Mod workshop (Januari 2015?)

Wordt t op 1 of enkele dagen gehouden?

Ik heb noodgedwongen vrij van 24 januari tot 8 februari en vind het leuk om alleen of met anderen wat aan horloges te klussen. 1 op 1 begeleiding kan ook, maar zoek zelf je spullen bij elkaar eventueel met hulp van HF gezocht.
Ik kan die weken zoveel tijd inplannen als nodig, want ik heb verder niet veel te doen.

Lijkt me echt super leuk om eens zogezegd in mijn horloge te kijken, alleen heb ik een komandirskie die volgens mij ( ik hoor het wel als ik ernaast zit (:smiley: ) uit de jaren 80/90 komt met de code 3AKA3 MO CCCP. Deze is in mooie staat en is misschien zonde om daar veranderingen op aan te brengen. Ik zou liever wat simpel onderhoud willen leren, behoort dat ook tot de mogelijkheden ?

3AKA3 staat voor Russische leger specs.
Niet ‘zomaar’ een Komanderskie dus.
Zou ik niks aan veranderen;)

Grt.

Onderhoud leren doe je niet even in het weekend workshopje.
Dat kan alleen als je het serieus aanpakt en bereid bent uren en uren te oefenen. Kan wel, maar dat is niet even in een workshop te doen.
Kunnen we later nog wel eens over praten via PB.

Maar als de workshop modden wilt doen, koop je gewoon wat oud spul en nieuwe onderdelen en dan draaien we dat in elkaar tot een horloge naar jouw smaak.
Er is zat te koop hier op HF en Ebay.

Je kan ook hewoon wat losse onderdelen enzo
peaceloveandpitbulls Schreef:

Lijkt me echt super leuk om eens zogezegd in mijn
horloge te kijken, alleen heb ik een komandirskie
die volgens mij ( ik hoor het wel als ik ernaast
zit (:smiley: ) uit de jaren 80/90 komt met de code
3AKA3 MO CCCP. Deze is in mooie staat en is
misschien zonde om daar veranderingen op aan te
brengen. Ik zou liever wat simpel onderhoud willen
leren, behoort dat ook tot de mogelijkheden ?

peaceloveandpitbulls Schreef:

Lijkt me echt super leuk om eens zogezegd in mijn
horloge te kijken, alleen heb ik een komandirskie
die volgens mij ( ik hoor het wel als ik ernaast
zit (:smiley: ) uit de jaren 80/90 komt met de code
3AKA3 MO CCCP. Deze is in mooie staat en is
misschien zonde om daar veranderingen op aan te
brengen. Ik zou liever wat simpel onderhoud willen
leren, behoort dat ook tot de mogelijkheden ?

Is dat dat ding dat laatst op het verkoop forum stond? Daar moet je niets aan verkloten, dat is een speciale editie.

Hallo,

Ja deze stond laatst op het forum te koop en ik ben er ook heel blij mee, hij heeft een beetje haast met lopen (:smiley: maar ziet er goed uit.
Zover als mijn info reikt en ben heus geen kenner hoor is dit inderdaad een iets meer bijzondere versie als welke je nu gewoon van de russische site kan bestellen en wou daar inderdaad niets aan gaan veranderen.
Mijn insteek was meer om er onder leiding van iemand met ervaring een klein beurtje aan te geven.
Ik ben hier echt een leek in en weet ook niet of dat als hobby zou willen ambiëren maar om eens een keer te doen zou ik dat echt graag willen proberen, de interesse is er misschien springt het virus wel over.

Misschien n idee om n afspreken.nl op te stellen om kleine groepjes te vormen? Enerzijds denk ik wel zo gezellig en toch intiem genoeg om ieder genoeg persoonlijk aandacht te geven bij t modden?