Ik denk zit in de bezel? Want was best losjes tijdens draaien.
Ga zeker kijken.
Ik heb even de titel iets minder clickbait gemaakt.
Alleen “Vraagje” was wel erg summier …
Bedankt! ben nog aan het leren
Leuk.
Ik neem 'm als een compliment …
Maar goed, had iemand al gezegd dat André (@Horloge24) de verstelbare sluiting waarschijnlijk nog wel los kan leveren. In het verleden wél.
Hier nog even ref.nummers van de verschillende mogelijkheden:
117STZ004666 - adjustable to 3 positions. Without diver extension. Same size as original clasp.
117STZ001154 - adjustable to 6 positions. Without diver extension.
117STZ001159 - adjustable to 6 positions. With diver extension.
NB Op bovenstaande foto’s zie je de 117STZ001154, als vervanging van de standaardsluiting.
Ga zeker kijken bedankt voor tip👍
Ik vond dit wel echt een serieus fijne ‘upgrade’ en ook wel het geld waard!
De prijzen van de losse sluitingen zijn wel ‘iets’ hoger geworden zie ik maar je krijgt er in dit geval een hoop comfort voor terug. Vind ik. Ik heb er in mijn NA-topic indertijd een stukje over geschreven: HIer.
Succes!
Geloof ik wel hoor. En sinds seamaster geen extra verstelbare gatjes heeft,deze upgrade zeker gaat me helpen zomer tijden.
Was mijn intentie
Aanrader. Puur draagcomfort.
Hoewel de OEM bracelet inclusief ComfortClasp weer vervangen is door een veel mooiere Forstner flatlink.
De revisie van de Seamaster 41 mm zou € 750,- mogen kosten en de “click-spring” is daarbij inclusief [ hoort bij de te vervangen onderdelen ]
Daarnaast is de prijs van de complete originele vouwsluiting [ zonder comfort verstelling ] geen € 295,- maar € 240,- bij Omega.
Denk dat het horloge bij een juwelier is afgegeven die er een extra marge bovenop zet. Kosten die Omega in rekening brengt voor het terugsturen zijn € 9,68 en die zou de juwelier erbij kunnen tellen + zijn porto voor insturen.
Alternatief is de full service laten uitvoeren en naderhand de comfort sluiting [laten] monteren. Deze is inmiddels ook weer door Omega verhoogd in prijs => nu € 270,-
Inderdaad heb via een juwelier opgestuurd. Omdat bij omega website stond dat hun service point zijn. Wel jammer dat die manier genaaid worden
Heb je al de offerte goedgekeurd, anders terug laten sturen en bij @horloge24 laten uitvoeren?
Of aangeven dat clickspring inclusief hoort te zijn en uitsplitsing vragen van de verzendkosten?
Helaas heb ik goedgekeurd! Maar kreeg ik wel 2 jaar service kaart erbij neem ik aan van omega?straks gaan ze zelf de service uitvoeren?is dat mogelijk
Denk dat die wel bij een OSC gedaan wordt, via wie is het ingestuurd?
Ik zou toch nog over die €895 in gesprek gaan.
Paul van Zeeland hier in Nijmegen omdat hun gegevens stond bij Omega website.
Ik zal zeker even na vragen
Ik zie hem er niet op staan op de site van Omega. Ik weet dat Pertijs een service center is en de horlogemaker daar gecertificeerd is, dus hij kan het ter plekke doen maar als het te druk is doorsturen naar een OSC.