Het lijkt op een renault ft17 
Nu moet ik nog googlen 
ik vindt mijn kinderen allemaal lief, en ze zijn op hun eigen manier allemaal super. (3 stuks)
Maar net als mijn horloges De top 5 die op hun eigen wijze allemaal super zijn. Heb ik er zeker 1 die ik het vaakst pak en meest blij mee ben.
Ik heb een oogappel. Sorry.
En bij mijn horloges is dat zeker niet de duurste. Er zijn zeker 50 die in aanschaf meer hebben gekost. 
Ik trek mijn antwoord terugā¦
Nvm ik heb hem door 
hoe stupide van me 
Nee, mijn duurste is niet mijn favoriet. Draag hem wel het meeste omdat ik die het best geschikt vind om dagelijks te dragen.
Zeker niet, deze vakantie mijn bb58 op een tropic gezet en deze is momenteel veruit favouriet. Oh ja, een paar weken geleden mijn Globemaster op een nieuwe strap⦠was veruit favouriet toen 
Nee, ik heb meerdere favoriete horloges, waaronder toevallig de duurste maar ook een van de goedkoopste. Prijs is voor mij niet maatgevend.
Nee niet perse. Ik kies een horloge uit bv door het type weer, de kleur onderbroek die ik draag etc etc
Nee
Nee. Mooie vintage raakt me meer. Nu is die vintage niet goedkoop maar mān sub is duurder en doet me minder.
Nee hoor.
De favoriet is meestal mijn laatste.
Mijn Favo is mijn goedkoopste.
toen ik met de hobby begon kocht ik meteen als eerste de duurste die momenteel in de collectie zit,
hij is nog steeds ƩƩn van de favorieten maar ook andere veel goedkopere horloges in de collectie.
Nee, dat is 'ie niet.
Duurste kind zou dan ook favoriet zijn? 
Ik heb zelf geen favoriet, wel op basis van seizoenen maak ik onderscheid.
Nee
Nee, mijn favoriet is mijn allereerste horloge.
Ik heb geen vaste favoriet, alleen een of twee die ik op dat moment veel draag