Vraagje mbt Isofrane

Amazon heeft ze.

https://www.amazon.nl/isofrane-rubber-sports-watches-turquoise/dp/B084TM9T6K

1 like

Er is geen Nederlandse verkoper volgens mij die ze verkoopt. UK is dan het dichtste bij:

1 like

‘Nederlandse’ webshop, maar het bedrijf die ze verkoopt is gevestigd in Oostenrijk.

Ze zijn rechtstreeks van de fabrikant, Synchron Uhren Manufaktor. Die zijn idd in Oostenrijk gevestigd

Bedankt dat je bevestigd wat ik al had gezegd :rofl::rofl:

Had niet goed gelezen idd :rofl: exuus :face_with_hand_over_mouth:

Stimmt.

Mocht je een zwarte zoeken, kan ik de een alternatief aanraden :point_down:

1 like

Die ziet er ook goed uit. Vind de Borealis nog steeds het beste isofrane type band qua prijs en kwaliteit. Ze kosten tegenwoordig iets meer dan €30 en dragen ook erg comfortabel:

1 like

Bedankt voor alle hulp!!

Ik wil het liefst een Isofrane ivm de geschiedenis, maar hiermee kan ik vooruit :+1:

2 likes

Even een gezocht topic aanmaken en vragen wie er nog een nieuwe of ZGAN heeft liggen. Over het algemeen kan je ze dan overnemen voor ongeveer €75/€80. In het verleden vaak een echte isofrane gehad en verkocht tussen de €50 en €80 euro.

2 likes

Goed idee!

Dank je :+1:

1 like

En anders is dit ook een mooi alternatief voor de Doxa. Een zwart/gele Erika’s MN strap. Super comfortabel en vaak gebruikt in combinatie met een Doxa:

Ik ken het … :wink:
Het is mij niet gelukt er een hier te vinden, had ook een zoekertje geplaatst. Zelfde suggesties. Ik wacht gewoon totdat er een voorbij komt, maar kan me voorstellen dat jij wat meer haast hebt. Succes!

De man van Erika is een Doxa verzamelaar :sunglasses: … de MN’s staan inderdaad ook erg goed, als ik de foto’s zie.

1 like

Klopt. Daar komt deze tropic ook vandaan.
Heerlijke band!

Gevonden :grinning:

De DHL man kwam er net een brengen :+1:

3 likes

Nice dit staat perfect! Waar heb je er uiteindelijk een kunnen vinden?

Waar had je hem nu besteld…

De mijne had ik hier besteld;

Maja… nu zit je met dat UK geneuzel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

@Batossai en @MannetjeMar,

Ik had mazzel want er stond er heel toevallig een op Marktplaats :slight_smile:

Het staat inderdaad top :+1:

2 likes

Staat hem goed :sunglasses:

1 like

Staat de Doxa goed! :ok_hand:

1 like