Vraagje over een oude Edox

Ik heb een oud Edox horloge van mijn vader.
Voor zover ik heb kunnen nagaan komt het horloge uit de jaren 70 en heeft een AS 2066 uurwerk.

Even schudden en het loopt weer een beetje, maar niet echt lang. Ook het verstellen van de datum werkt niet meer.

Het horloge heeft emotionele waarde en zou het opzich wel willen laten servicen/herstellen. Maar ik geen idee of dat eigenlijk zijn heeft. Dus mijn vragen:

  • Heeft het zin om dit horloge te laten servicen/ repareren?
  • Wat zou een indicatie van de kosten zijn?
  • Weet iemand een goed adres in de buurt van Arnhem om dit te laten doen of om er naar te laten kijken?

Vriendelijke groet,

Gerben

5 likes

Je geeft zelf het antwoord al :+1: nu alleen nog een horlogemaker vinden. Wie weet is er iemand hier die jou wel kan helpen.

2 likes
3 likes

@pasd en @Jenneke hebben je hierboven van alle antwoorden voorzien :+1: Mooie vintage Edox :ok_hand:

2 likes

Mooie Edox, nog mooiere herkomst :+1:

1 like

Als ie weer spic en span is zul je zelf ook wel zien dat je nooit een waardevoller horloge zult kunnen kopen.

2 likes

Als je wil stuur maar een pb.
Kijk er graag naar voor je.

Gr,

4 likes

Zoals hierboven reeds benoemd.
Mooi stijlvol horloge met emotionele binding.
Draagbaar laten maken en vervolgens met trots dragen.
Heerlijk toch?

1 like

Had die categorie volledig over het hoofd gezien, op mijn telefoon zie ik "Ervaringen met h"🫣

Super handig en leuk gedaan👍🏻

2 likes

Ga ik doen

1 like

Dank allen voor de leuke response!

Heel leuk horloge! Met wat liefde en aandacht heb ga je hier veel plezier aan beleven!
En lees ik A. Schild? Calling @vouwfietser die is dol op dit merk uurwerken en een behendeig servicer!

En het is een Edox Acapulco…… kan het niet laten!

2 likes