Vraagje Rolex op Leer

Brrrrrrrr :confounded:

9 likes

Met vind ik juist geen smoel… zo zie je maar :wink:

1 like

Ik zou hier eens kijken;

2 likes

Ik vind die aansluitende van Everest wel gaaf

4 likes

Die zit nu wel op een Sub ergens in Duitsland :wink:

1 like

7 likes

Bij een oudje vind ik dat het wel kan.

Nieuwe hooguit op een Nato…:see_no_evil:

2 likes

Ik vind die Explorer heel gaaf, en die band is ook mooi, maar de combinatie … uhmm nee :stuck_out_tongue:

Natúúrlijk kan een duiker op leer. Tenzij je er mee gaat duiken uiteraard…

De stalen band is naar mijn mening een belangrijk onderdeel van de Submariner. Zonder lijkt hij niet compleet.
Een duikhorloge ( of in dit geval HET duikhorloge :wink:) kan evengoed prima op een bandje van rubber B, of Everest, zolang het waterproof is. Voor mijn gevoel lijkt het nogal onnozel om een duiker te dragen met een bandje dat niet tegen water kan, maar mag iedereen dan niet lekker zelf uitmaken ? Combineer naar hartelust.

1 like

Of een Rolex op leer kan?

Ken deze alleen met laatste zin “Wim Kon”, flauw jaren 80 grapje…maar die zullen er veel niet helemaal begrijpen…pfff ik word oud :roll_eyes:

1 like

Doe wat je mooi vindt. Leer op een Rolex kan prima. Ook op een Sub. Gek eigelijk dat je nooit iemand hoort klagen over Panerai op leer. Toch van oorsprong “duik” klokken. :thinking:
Mijn ervaring is dat de lugs van de Oyster kasten vrij puntig/scherp kunnen aanvoelen op leer of nato. Ik vind ze op staal prettiger dragen. Gewoon uitproberen.

2 likes

Moet kunnen, staat wel stuk beter op een vintage

image

3 likes

Panerai is gemaakt voor leer, Rolex (meeste modellen) voor staal. Je schrijft het zelf al, de lugs voelen scherp. En je kijkt ook nog eens tegen een onafgewerkte horlogekast aan…:wink:

image

The Horror :scream:

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Die endlinks zijn inderdaad echt buitengewoon esthetisch onverantwoord.

Brrrrrrrr endlinks :hushed: