Vraagje

Dan bellen ze toch mobiel?:thinking:

Als jouw netnummer mobiel zou zijn, konden we het zo het IJ inrijden. Maar, helaas :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het mooiste is natuurlijk een Chinees op batterijen.-.

Ik zou gewoon degene nemen die jij het mooist vind en het meeste plezier van gaat hebben daar gaat het uiteindelijk om toch

Geld uitgeven is zelden een goed idee… Koop wat je nodig hebt en niet meer.

Casio is ook geheel inhouse :nerd_face:

Wat is een Sigment? Dat merk ken ik nog niet.

Friese staartklok is een echte klok.

Hf talenten. Had mijn horlogemaker dus toch gelijk… bedankt voorspelbare horloge kenners…

Ask a stupid question, get a stupid answer…

Ik wou dat ik deze opmerking nog kon verwijderen.

1 like

Als jij deze ongenuanceerde ongefundeerde meningen eruit gooit dan wordt dit inderdaad een chips en cola topic. Wat is je doel? Een serieus antwoord krijgen? Begin dan met een serieuze vraag.

Jaja… zo kan het ook. Mijn tripje naar een veel aangeprezen horloge maker,heeft mij een stuk verder gebracht in mijn kennis van merken en uurwerken.

Ik baal ervan dat ik niet eerst goed heb gekeken naar wat ik heb gekocht. Smp1109… ETA … wist ik niet. Zeg niet dat het slecht is , maar ik heb 2000 euro voor een Swatch betaalt.

Als je zo vervelend bent, schrijf dan goed Nederlands. En jawohl, ich bin ein taalnazi.

Wellicht opnieuw beginnen. In algemeen beschaafd Nederlands en vervolgens voorzien van geen- danwel normale reacties.