Vreemde, Tag Heuer, eend in de bijt

Er zit een Caliber Citizen 530 in ,dus het moet wel een fake zijn .

Wow, dat is durven… overduidelijk fake en kan absoluut geen vergissing zijn…

http://www.watchesreplica.info/tag-heuer-ayrton-senna-link-quartz-chronograph_20130.html

Fijne juwelier…

Dat is de nieuwe versie, gaat hier om een oude.
Maar er klopt ook niets van de omschrijving bij juwelier Langeler, wat heeft Senna met Oracle racing (zeilboten) te maken?
Mocht ie echt zijn dan is ie zowiexo flink weg gepolijst, die bezel is niet zo strak meer…

1 like

Schandalig een juwelier die een nepperd verkoopt, en ze weten dat zelf ook want bij beschrijving staat dat er een Citizen uurwerk inzit en bij een echte zetten ze geen 199 neer als prijs,

De echte is ref. CT2115

De originele senna CT2115 is voorzien van een Eta7750 .

1 like

Langeler heeft de advertentie aangepast.
Staat nu duidelijk dat het om een TH replica gaat.
Ook de prijs is van 199 naar 170 gegaan.
Zit hij ook op het HF?
Blijft de vraag of je als Juwelier een replica moet willen verkopen.

Mika

1 like

Zelf zou ik hier nooit een horloge kopen. Ongelooflijk dat een juwelier een replica verkoopt. Kan echt niet.

Volgens mij is dat niet verstandig :-1:

Gewoon in de prullebak ermee zou beter zijn.

2 likes

Een juwelier die een replica verkoopt, dat vind ik verpaupering van de maatschappij.
Mega triest dit, ik ga hier echt nooit never naar binnen lopen!

1 like

Iemand hier heeft Tony getipt :wink:

1 like

Waar koopt die langeler zelf die zooi dan ?
inruiler of zelf ook genept ?

Het is wettelijk niet eens toegestaan om die troep te verkopen. Treurig dat een juwelier dit doet. Ik koop daar iig niks.

Zou het i.p.v. een fake niet een franken kunnen zijn ?

Los erover dit… TH zou hier heel blij mee zijn lijkt me!

Ik zie op de site toch duidelijk staan: Tag Heuer replica quartz-uurwerk, m.a.w. hier bieden ze een échte REPLICA aan! :smile:
Sorry, iemand had dit al aangegeven in de voorgaande tekst… :blush:

1 like

Bedankt dat je dit topic ff opent @Mika. Ik was van plan een Rolex bij hem te kopen en proberen iets anders in te ruilen. Nu ga ik dat toch maar niet doen.

zotter kan echt niet meer vrees ik! bestaat er zo ook geen soort van orde der juweliers zoals voor advocaten en dokters waar je dit kan melden?

Tuurlijk. Met een eigen tuchtrecht ook…

Nee