Vriendenloterij, wel of niet doen?

:rofl::joy::rofl: Borrelplank.

1 like

Borrelplank! :raising_hand_man:

Ziet eruit als een prima vakantiehorloge op een lekkere band.

Denk dat het leuker is om een horloge uit te pakken dan een borrelplank.

Zero fuck horloge, oftewel dragen en slopen.

5 likes

je kan beter de tijd aflezen op de borrelplank dan op dat horloge. Dus borrelplank

2 likes

Doe mij die borrelplank maar.

Uiteraard gaan voor de borrelplank van olijfhout. Ik kocht dezelfde plank (dan handgemaakt) in Bad Bertrich op een kunstenaarsmarkt 15 jaar geleden voor 35 euro. Nog altijd veel plezier van. :ok_hand: Lekker stukje kaas erop en genieten! Horloge laten gaan. :slightly_smiling_face:

Nog beter, helemaal stoppen met die loterij!
:sunglasses:

12 likes

Drommels… ik ga borrelplanken verzamelen!

3 likes

Niet via een loterij btw. Grof geld voor betaald

8 likes

Dat horloge kreeg ik laatst aangeboden bij de Postcodeloterij. Op jouw foto ziet ie er nog een soort van ok uit, op die van de Postcodeloterij sprong de armoede er vanaf.
Ik ben uiteindelijk voor het tomatenmes gegaan. Volgende keer neem ik de moeite niet eens meer iets uit te kiezen.

3 likes

Borrelplank. Dat stuk hout kun je als je hem zat bent nog voor iets gebruiken. Die nep duiker is vanaf aanschaf waardeloos :sweat_smile:

1 like

:joy:

1 like

Nee, een duiker waarmee je niet eens kunt afwassen (Ik heb het niet over vintage, he! Gewoon nieuw!). Daar heb je weinig aan. :roll_eyes: Die borrelplank doet tenminste wat ie moet doen. Tenminste, daar ga ik vanuit. :thinking:

Is er al borrelplank geadviseerd?

2 likes

Je moet ook met 2 loten meespelen hé.

Thuis in bad met je nieuwe duiker aftellen tot de deurbel gaat en de nieuwe borrelplank afgeleverd word.

1 like

Dan doe ik het liever net andersom, onder het genot van een borrelplankje wachten tot het horloge er is.

IMG_3077

Deze onder de borrelplank schroeven en de tijd maar vergeten….

4 likes

Foto van achterkant borrelplank ?

4 likes

Een Borrelplanken forum opzetten

1 like

De plank is ongeveer 30 tm 35 cm :sweat_smile: dan heb je wel een heel korte wielbasis en het staat denk ik ook niet echt comfortabel.

1 like