Ik zou ze beiden niet hoeven
Dat je überhaupt twijfelt!
Misschien toch het horloge en dan er iemand, via de tussenpersoon in Spijkenisse, blij mee maken?
quote=“Vriendje, post:1, topic:517136”]
voor mij bedoelt als beater tijdens het werk waar die zwaar te voortduren krijgt.
[/quote]
Dit kan natuurlijk ook. Jij hebt deze gewonnen per slot van rekening.
Volledig tegen het advies van het forum in gaat mijn voorkeur toch uit naar het horloge. “Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd”. Tuurlijk heb ik de keuze tussen de plank en het horloge maar van de plank weet ik 100% zeker dat die veel minder uren gaat krijgen dan het horloge. Als daily beater voor op het werk is het echt een prima horloge, niet alles hoeft high end te zijn toch en ik weet dat het op mn werk best veel te verduren krijgt qua stoten, dan blijft er van de high end ook maar weinig over. Kwaliteit, oke daar valt wat van te zeggen en dan voornamelijk de waterdichtheid maar niemand kan zeggen dat het een lelijk horloge is. Bijna elk merk horloge wat hier op het forum voorbij komt heeft dit (soortgelijk) model wel in het assortiment ofwel in het assortiment gehad.
Ik zou ze beide niet nemen en lidmaaschap opzeggen. Van het geld dat je bespaart kun je sparen voor een mooier klokje. Of een gevulde borrelplank op terras;)
Deze opmerking heb ik inderdaad al eens vaker voorbij zien komen in de topic maar ik denk dat een groot deel van de leden hier wel een lidmaatschap hebben op één van de loterijen in Nederland.
Ben zelf geen lid van een loterij. Maar dat plankje is zekerheid
Horlogeloterij😁
Of zo’n horloge omhoog ruilen actie
Geen van beide.
- Ja ik ben lid van een loterij
- Nee geen lidmaatschap van een loterij
Sowieso doen waar jij je goed bij voelt. En ik denk idd dat hij als beater het prima doet. Heb je misschien ook gewoon een leuk horloge aan.
Maar ik zou alsnog je abonnement opzeggen.
Van je vrienden moet je het hebben…
En anders de fik er in!
En dan is mijn achternaam ook nog eens Vriend.
Ik heb trouwens een aantal keren het antwoord “geen van beide” voorbij zien komen. Opzich is het een mening en dat mag. Maar als je iets wint vind ik het best raar om te zeggen “hou die prijs maar” .
Waarom? Als je aan beide geen behoefte hebt. Moet je dan iets in je huis nemen omdat het nou eenmaal gratis is?
Je kunt er altijd iemand anders nog blij mee maken… De essentie van meespelen aan een loterij, bingo of welke vorm van kansspelen ook is iets winnen. Het meest fijne om te winnen is voor iedereen die meespeelt een geldbedrag maar wie het kleine niet eert… En gratis is het niet want je betaald maandelijks jou lidmaatschap.