Vrijdag (12-08) Plaatjesdag :)

Toffe foto maar ik zou mijn klokjes nooit op zo’n stuk steen kunnen neerleggen… ik krijg nu al kriebels bij de gedachte van alle krasjes en deukjes op het horloge mocht hij gaan schuiven en of omvallen door een vraagje wind oid… :stuck_out_tongue:

1 like

Voor mij geen probleem, krasjes komen er toch wel op. Alhoewel ik heel voorzichtig te werk ben gegaan, want als ik het kan voorkomen dan doe ik dat natuurlijk.

Lekker met de klokjes spelen :smile:

4 likes

Lekker aan de oude troep.

1 like

Seiko SHF048P

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Harpoen is op vakantie, vandaar (!) een compilatie van eerdere plaatjes:



Fijne avond nog :sunglasses:

3 likes

Goed van genoten, maar hij gaat eruit.

1 like

18k day-date :smiley:

1 like

James Gandolfini droeg prive altijd de Omega Seamaster 2254.50. De held.

Schitterend acteur voor mij vooral bekend als Tony Soprano en zijn Rolex. Tijdje terug las ik dat iemand z’n Rolex gestolen had toen hij overleed in Rome.

2 likes

James Gandolfini…Legend! Sorely missed :cry: RIP

Heb ik ook gelezen.
Mensen die zoiets doen zijn van het ergste soort.

1 like


The Big Man met zijn Rolex Submariner en zijn Omega Seamaster 2254.50

1 like

Dank voor de foto’s. Een geweldig bijzondere man…one of a kind! Ik heb tranen gelaten toen in het nieuws hoorde van zijn overlijden.

1 like

Sopranos was zo een geweldige serie!!

Denk dat ik die as winter weer eens ga kijken.

1 like

Denk dat ik met je mee doe. Al 2x gezien maar kan de serie blijven kijken :thumbsup:

Eenmaal gezien. Breaking Bad wel tweemaal.

Ik heb de dvd serie, maar uitgeleend aan mijn neef.
Die zie ik de 27e weer. Ga ik eens vragen hoever hij met serie is. Ik heb zin in the Badabing.

1 like

:grin: Ik zal mij verder inhouden, ben bang dat dit draadje nogal gaat ontsporen… :slight_smile:

:thumbsup:

https://www.hln.be/showbizz/tv/-ambulancier-stal-rolex-van-stervende-sopranos-ster-james-gandolfini~a97e709b/

Bedankt voor de info, 2 jaar later…