Vrijdag 28 aug. plaat-yes-dag

bah, vrijdag werken is voor paupers :wink:

:stuck_out_tongue:

Airman 1953 vandaag. Had hem verkocht, kreeg spijt en heb hem weer terug. Verheug me op een stevige vrijmibo om de spanningen kwijt te raken!

2 likes
2 likes

Ik heb dat opgelost door 0.8fte te gaan werken en vrijdag dus structureel vrij te hebben. Ik rekende uit wat me dat op weekbasis zou schelen en vroeg me toen af: ā€œzou ik elke week dat bedrag aftikken om vrijdag niet te hoeven komen?ā€. Het antwoord was ja. Ik heb inmiddels ontdekt dat drie dagen een vĆ©Ć©l natuurlijker lengte is voor een weekend :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Couldnā€™t agree moreā€¦ Pleps!

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik werk 4x9 en 1x2. Die twee uurtjes die maak ik vrijdags eigenlijk nooit. Maak ik meestal gewoon doordeweeks ergens een keer of haal ik later in.

Als ik dan een keer vrijdags moet werken voelt het als geen volledig weekend. Ik ben aan die 3 dagen ook erg gewend geraakt door de jaren!

Gelukkig heb ik na vandaag 3 weken vakantie, maakt deze vrijdag net iets minder uit!

Heerlijk! De overheid is een prima baas!

1 like

werk 4 x 12 en vrijdag thuisā€¦bedrijfsleven, prima baas :wink:

Deze vandaag:

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/3/d/3dcc498106a88a893aad85e908b5509ec8888460.jpg

Fijne vrijdag.

3 likes

Aanrader! #heppumzellufook

Erg mooi klokje!

Dat moet helemaal goed komen!

Plaatjes! Vandaag van wat lekkere Japanse rommel

3 likes

NIEUW NIEUW NIEUW NIEUW NIEUW ALERT !!!

Na korte afwezigheid is de kroon weer terugā€¦:sunglasses:

3 likes

2 likes

Deze oude Yema met Valjoux 92 uurwerk lag gisteren in de brievenbus :smile:

8 likes

Mooi zeg!

Nog maar een een plaatje van het www, ditmaal van het horloge dat ik vandaag op ga halen.

Fijn weekend alvast! @Logie ik neem nog even een laatste 0000

3 likes

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

3 likes

Stargate?

Zei iemand ā€œYesā€?

Dat betekend de 6309-7290 op een plaatje van Yes.
Zet vooral Roundabout erbij op om in de stemming te komen (en braaf af luisteren uiteraard!).

2 likes