Vrijdag 31-7-15: Plaatjesdag

godver jah je hebt gelijk :slight_smile: thanks :slight_smile:

Een plaatje van een ex :cry:

2 likes

Verveelt nog steeds niet ( voor mij dan :sun_with_face:)

10 likes

Vandaag, correctie, in ieder geval vanmorgen :wink:, deze

2 likes

Geen idee hoeveel horloges er in dit plaatje zitten

13 likes

Reunited and it geels so good!

Eindelijk heeft mijn 176.007 weer de originele 653 eindlinks voor mā€™n 1170 bracelet, die al jaren niet neer gemaakt worden en welhaast onvindbaar zijn. Gisteren schoongemaakt en rechtgebogen. Ik overweeg nog wel ze te brushen om de beschadingen we te halen en ze beter bij de (perfecte sunburst brushed kast) te laten aansluiten. Nooit gedacht dat ik zo blij zo zijn met de zo gehate holle eindlinks :wink:

6 likes

Zo nog een dik uurtje voor de Vrijdag.

2 likes

Zo nieuwe duiker voor de vakantie binnen! Gekocht van een bekende HF-er. Goed weekend allen!

1 like

Vandaag mooi weer dus een klok met een frisse dial, naast mijn Rollies is dit 1 van mijn favoā€™s vanwege de mooie met de kast meelopende pushers i.p.v. die ronde uitstekende op soortgelijke modellen :slight_smile:

8 likes

Ik ga vrolijk zoemend het weekend in. Gisteren mijn accutron bandje uit de VS binnengekregen, weliswaar nog met een verkeerde kleur gesp (hadden ze verkeerd opgestuurd) maar de juiste sturen ze na.

5 likes

Poging tot iets speciaals :sweat_smile:

1 like

Crap, weer een mooie moderne (tag) heuer gezien:

13 likes

wow, mooie klok !

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Vandaag mijn nieuwe Zwitserse Dubach:

En op de achtergrond Modern Manners van de Zwitserse groep Special EFX.
Fijn weekend allemaal :sunglasses:

1 like

Dat is een mooi klokkie!
Doet me aan veel andere, vaak veel duurdere, merken denken!

2 likes

Plaatjesdag, laat ik ook eens meedoen met het klokje wat ik al tijden om heb, alleen het bandje is nieuw :sunglasses:
Gisteren ook een ketting die ik al jaren niet meer om had i.v.m. uittrekkende nekharen ingekort en om de pols gehangen.

goed weekend!

1 like

Ontdek eigenlijk net deze pas. Vreselijk mooi. Alleen de datum vind ik minder.

gr, HJR

1 like

Een van mā€™n eerste automaatjes Christopher Ward, nog met het veel mooiere eerste logo.

2 likes