Vrijdag plaatjesdag..... 11-09-2009

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een paar ouwe Russen:

Solex no-date

gr Ron

paar mooie horloges Tom, vooral die cushion case chrono, rechts onder, ziet er nog prima uit voor een ouwe rus! :smiley:

Mijn nieuwe Alpha

Ik kan niet anders concluderen dat het een alleraardigst klokje is, die ik met plezier draag.

doekr Schreef:

Mijn nieuwe Alpha

Heb ik ook nog naar zitten kijken, kan je je geen buil aan vallen voor die 50,- (tu)

Ik heb er zelfs nog minder voor betaald, en ik draag hem op het moment iedere dag.
Komt ook omdat ik between watches zit maar het is gewoon een fijne klok, loopt keurig op tijd, en over het materiaal niets dan lof, hij is voledig massief rvs
echt een zwaar geval, en de band::o::o::o ik snap niet hoe ze het voor deze centen kunnen maken, elke schakel bestaat uit 9 verschillende stukjes RVS.
Op de markt krijg ik voor dat geld een verchroomde kwartsklok met een nepleren bandje die bij thuiskomst de geest al heeft gegeven.

Kort samengevat good value for your money

grt bert

Nog steeds reuze tevreden met deze automaat:

Omdat ik vanavond ga bowlen en de vintage dus wil sparen, vandaag weer eens de Tissot:

Vandaag Seiko.

Deze combinatie:

DEZE:

Leuke foto!(tu)

gr Ron

ik heb 'm eigenlijk niet echt vaak om…

maar mooi istie wel…
gr
klaas

Best leuke Monster mod;

ik zit met hetzelfde probleem :wink:

JW

Tobias Schreef:

paar mooie horloges Tom, vooral die cushion case
chrono, rechts onder, ziet er nog prima uit voor
een ouwe rus! :smiley:

Dank je Tobias. Die Shturmanski rechts onder is ook de nieuwste van het stel. Die is uit de jaren '80. De rest is jaren '50 en '60.

Helemaal mee eens(tu)

Mijn beste, Vrijdag plaatjesdag

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik doe mee: