Vrijdag plaatjesdag 2020

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Half goed: geen Pink Floyd maar wel “Shine On” :innocent:

Fijne plaatjesdag allemaal :blush:

8 likes

Hardstikke goed.creatief opgelost. Wordt vervolgd.

1 like

6 likes

8 likes

:ok_hand:
“You are young and life is long and there is time to kill the day”

Time, Pink Floyd.

Ook een mooie bij een horloge

2 likes

Absoluut!
Geen ander nummer geeft zo treffend het verstrijken van de tijd en daarmee het vergankelijke van ons bestaan weer, naar mijn mening.

“So you run and you run to catch op with the sun, but it’s sinking.
Racing around to come up behind you again.
The sun is the same in a relative way but you’re older.
Shorter of breath and one day closer to death”

5 likes

Concierto d’Aranjuez door Paco de Lucia op gitaar met de Componist (Joaquin Rodrigo) op het podium naast hem. Schitterende uitvoering. Live!

Daarnaast een klokkie op een al even legendarisch boek Dat moest gedurende de Tour de France gelezen worden dit jaar :slight_smile:

7 likes

Het is en blijft geweldige muziek!:blush:

9 likes

Dat is het. Ik heb wel een sterke voorkeur voor linksboven. Zal de leeftijd zijn. Heel veel mooier dan Echoes ga je bijna niet vinden :slight_smile:

3 likes

Echoes is het mooist indien alleen thuis, volume hoger dan gemiddeld en met een goed glas op de bank!:blush:

2 likes

Niks aan toe te voegen :slightly_smiling_face:

1 like

Eens :+1:

1 like

Hendrix. Goed om weer terug op aarde te komen na een rondje klassiek :grin:

8 likes

100_0337

7 likes

Two times made in Japan.

7 likes

Ik kan helaas vandaag (weer) niet mee doen. Ik zit op hotel in zuid Limburg. :upside_down_face:
Maar ik zag veel bekend materiaal voorbij komen.
Een woest weekend gewenst.

1 like

Weer vrijdag. Plaatjesdag. Kan er vandaag natuurlijk maar één zijn. Vandaag:18-09-2020 Is natuurlijk de 50e sterfdag van de grootste gitaarlegende Jimi Hendrix.

12 likes

. Nog even voortborduren op vorige week. Is dit natuurlijk een inkoppertje. Maar de overeenkomst zit niet alleen in de titel van vorige week. Op dit album introduceert Frampton de talkbox en die wordt bijna 4 decennia later weer gebruikt op The endless rivier van Pink Floyd.

7 likes

En om nog maar even voort te borduren op de vorige week. Na de lofzang op echoes,op de neus van Pink Floyd, ook nog maar even de ook niet te versmaden mond van King Crimson.

9 likes

5 likes