Vrijdag plaatjesdag 2020

Alweer vrijdag.
Alweer plaatjesdag.
Deze is speciaal voor@TimeLapse
Net zo oud als de vorige en net zo schoon.

7 likes

Oeh, die speakers … :heart_eyes:

1 like

Vandaag 80’s hiphop opstaan.
Ik vond deze hiphop heerlijk door de tech sound die het had. Waarschijnlijk had ik toen al aanleg voor de House stroom die kort daarna losbarste. Ben toen vanaf de eerste acid en newbeat producties tot vandaag nog steeds zwaar verslingerd aan vele soorten house gebleven.

Even een jeugdhorloge uit mijn la met “wordt nooit meer gedragen” horloges erbij gelegd. Gek was ik op mijn Festina tour de france vroegah.

8 likes

Nog altijd een van mijn favoriete remixen.

6 likes

Mag dit ook?
Ik heb geen plaatjes meer :slightly_smiling_face:

6 likes

Heb net mijn liefde voor hiphop en house betuigt. Gelukkig is mijn smaak breed en valt R&B jazz soul funk daar absoluut onder.

ABSOLUUT :grin: :sunglasses:

1 like

Gruppo Sportivo i.c.m. Seiko. Fijn voor tijdens het stofzuigen. Tijdloze muziek :+1:

7 likes

Mooie. Éen van mijn favoriete platen aller tijden. Ik was 16 toen ik deze op dubbel elpee kocht. Draai hem nog regelmatig :+1:

2 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Alles mag, dit kan bijvoorbeeld ook:

:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

6 likes

The Cure. Ook leuk…

8 likes

Zie de tussen haakjes bij mijn postje van vorige week.

Die had ik goed gezien. The Wall had ik al…

Deze ook maar eens binnen gehengeld :grin::+1:

4 likes

Wat dacht je van deze?

6 likes

5 likes

Hah, top! :ok_hand:

Hoera. Het is weer plaatjesdag. Nog maar een keer een bak herrie van vroeger, maar wel een bak herrie met een heel eigen geluid. Luister maar eens naar deze versie van Dylan’s The ballad of Hollis Brown bijvoorbeeld.

En dan is de hoes hier ook nog eens heel goed op z’n plaats. Hoe ik dat bedoel mag je zelf bedenken.

7 likes

10 likes

Heb ik er nog een voor vandaag.
Debuutalbum van Super(t)ramp
Deze plaat stond in 1971 zo bij de V+D in de bakken.waar ik hem toen,als 15jarige ook gewoon kon gaan kopen. Nu., Bijna 50 jaar later doe ik er voor de zekerheid maar een Amerikaans censuurbalkje over.
Ik ben van de week al genoeg gevlagd tenslotte.

12 likes

8 likes

Op bezoek bij een vriend zometeen. O.a. beetje muziek luisteren op zijn nieuwe audio set.

Wish you were here in de mooiste (2011) geremasterde uitvoering.

11 likes