Queens of the stoned age. Altijd lekkerrrr…
Op één van de mooiere audiofiele producties die ik ken. Heerlijk
Absoluut mee eens.
Vrijdag!
Een plaat uit de jaren 50/60? Jaartal staat er niet op. Typisch zo’n verzamel elpee, dit maal met gospels.
Achterkant:
Rechtsonder lees je de tekst uit die tijd.
Zal inderdaad een soort verzamel CD zijn. Ik denk dat de nummers afkomstig zijn van:
Uit 1958.
Voor dit soort vragen is er altijd discogs 1958 is het!
Bedankt, discogs dus.
De Good book, heb ik de cd van. Dankjewel.
Lekker toeteren, dat kon je aan louis wel overlaten
Met titanen als Dave Holland & Tony Williams kan het alleen maar fantastisch klinken!
Goedemorgen muzikale horlogevrienden.
Ik ben Candi Staton aan het her-ontdekken.
Altijd gedacht dat zij een 80s en 90s house zangeres was. Met goede hits trouwens, gek genoeg fan daarvan maar nooit verder verdiept.
Sinds twee jaar weet ik beter. Hoe heb ik haar rootz nooit gekend, ben gek op dit genre…dus nu ben ik op zoek naar vinyl van haar. Heb inmiddels een goede gescored. De foto van vandaag komt nog even vanaf de CD
Deze uit het fotoarchief is al op vinyl
3 oktober ga ik eindelijk weer eens naar een concert van dit geniale orkest. ICP teert nog steeds uit de onuitputtelijke bron van Mengelberg composities. Het mooie van deze composities is het feit dat niets vaststaat. Het zijn platforms waarop geïmproviseerd kan worden. Een soort van cijferslot met oneindig veel mogelijkheden. Ze zouden een avondvullende show kunnen geven met één compositie en je zou niet het gevoel krijgen dat je naar hetzelfde zit te luisteren. Mengelberg zei zelf over deze manier van spelen dat het eigenlijk een virus was. Je injecteert op een zelfgekozen moment een virus in de muziek (onverwachte wendingen). Je kaapt de muziek, je zet de andere op een dwaalspoor, je doet wat je leuk vindt. Ik kijk er erg naar uit!
Ik wens je veel plezier 3 oktober @Juxienn. Mij zegt deze muziek niets maar ik hoop wel van harte dat de gehele muziekbusiness weer op gang mag komen. De muzikanten verdienen het.
Na dit praatje natuurlijk een plaatje:
In zwart/wit ja, vind ik mooier.