De debuutplaat van Sinead O’Connor. Vlak na het uitkomen van deze plaat live gezien in Nijmegen. Optreden van een krap uurtje. Ze speelde deze plaat (Leeuw en Cobra) en Troy nog een keer als toegift. Meer repertoire had ze nog niet. Wat me vooral is bijgebleven is het voorprogramma: Urban Dance Squad. Wat een bak slechte herrie was dat. Zijn we toch maar even buiten gaan zitten wachten op de hoofdact. UDS later erg gaan waarderen trouwens
Doet me denken aan pinkpop 1981. Toen de gewoonte om tijdens het festival even in Geleen te gaan bieren.
Wanneer? Tijdens het optreden van U2 dus.
Goedemorgen muziekvrienden!
Vandaag de band met wiens posters ik mijn kamer vroeger had behangen!
Heerlijk begin van de dag!
Fijn weekend allemaal!
Hahaha. Ik ben ook naar een optreden van UDS geweest bij het poppodium in ons dorp. Waren nog niet bekend en ik verwachtte een hip hop act á la Eric B & Rakim oid. Dat was even wennen het eerste en tweede nummer. No Kid klonk toen nog wat vreemd maar ben dat ook gaan waarderen.
Heb ook later CDs gekocht (mental floss for the globe is favoriet) en optredens gezien.
Nog eens een eenmalig optreden in de patronaat (haarlem) of paradiso zou ik, voor het oude sentiment, wel weer eens waarderen.
Ik ga mee!
Toppers!
Lekker, die kop levensgroot op je deur als je s’nachts moet pissen
Ha vrijdag, plaatjesdag
Pandora’s box!
In de Doelen in Rotterdam. 2 Dagen festival met geweldige bands.
Het programma van die avond in 1984,
deal!
Lijkt me leuk
Wat een prachtige steampunk style speler heb jij.
Waar speel jij op?
Phono versterker Leema Essentials High Resolution MM and MC.
Wauw, de Hana MC is al een kunstwerkje op zichzelf. Heb jij hoorbaar verschil tov een Moving Magnet element gemerkt? Ik ben inmiddels al 52 en weet niet of een investering naar MC nog hoorbaar verschil in mijn oude (door walkman en fabriek getergde) oren opleverd.
Ik speel zelf Dual 704 met een Shure V15 MK3 met hyperelips. Heel erg blij met deze MM, geeft een mooi breed en warm geluid. Op een andere speler draai ik met Nagaoka elementen, ook met shibata geslepen naalden, maar allen hebben last van sibillance, onprettig scherpe S-klanken.
Je hebt wel een hele unieke (beetje steampunk) speler met prachtig element. Gaaf hoor, dat moet zeker extra beleving geven met afspelen.
Dank je voor het compliment , ik heb op mijn andere Lenco een Audio Technica AT150MLX mm element en Hellius scorpio tonearm . Het fijnste mm element vond ik de Goldring 1042 hier heb ik er 3 van versleten. Op jou vraag te komen of er verschil is tussen mm en mc elementen is ja zeker , maar heeft ook veel te maken met verschillende componenten zoals tonearm phono versterker prijskaartje muzieksoort en zelf platenspeler maar dat laatste wordt wat technischer . Ik het algemeen kan een mc wat gedetineerde klinken. Ieders gehoor en beleving is anders , gelukkig ! .
Dual is een fijne speler en Shure elementen zijn altijd prima .