Vrijdag Plaatjesdag 2022

Martin Barre, super gitarist. Voor mij ook een wezenlijk onderdeel van Tull!

3 likes

Potje Pink Floyd laten schallen door de nieuwe Wharfedale vloerstaanders, heerlijk! :blush:

17 likes

16 likes

14 likes

Iedereen de hut uit. The Band …

14 likes

Wat een teksten :ok_hand:

12 likes

Verbleekt door de zon?

1 like

Goedemorgen plaatjesvrienden.
Een prachtige, zonnige plaatjesdag staat voor de deur.
Vanochtend trok ik blind iets uit de kast,
Blijkt het dit pareltje te zijn.
Wonderbaarlijk, dat ik die nog niet eerder geplaatst heb.
Mooie eigen nummers, en een paar prachtige covers.
Luister bijvoorbeeld maar eens naar Dylan’s, Ballad of Hollis Brown, in deze jankende ,scheurende uitvoering.
Fijne plaatjesdag allemaal.

10 likes

Fotheringay. Door Sandy Denny opgericht toen zij Fairport Convention had verlaten. Lekkere ouderwetse Britse FolkRock.

10 likes

Goedemorgen muziekvrienden,

Dit album (toen LP natuurlijk) heb ik helemaal grijs gedraaid. Ik was 16 toen deze plaat in 1977 uitkwam. YES was destijds de belangrijkste band voor mij. Turn of the Century staat nu op, man man, bakken emotie… De stem van Jon Anderson is er een uit duizenden. Mensen die dit niet kennen, mats jezelf en ga luisteren.
Fijne vrijdag.

13 likes

Ik ben ook van 1961. Wat een fantastische jeugd hadden wij op muzikaal gebied. Al die supergroepen met ongelooflijke muzikanten.

4 likes

1961 was een fantastisch bouwjaar.:wink::sweat_smile:

3 likes

Eindelijk aanstaande maandag weer! :metal:

13 likes

Opgegroeid met de muziek van de Stray Cats begin jaren '80. En Brian Setzer doet het nog steeds goed.

13 likes


Plaatjesdag met deze zon… vraagt om lekkere disco

13 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Ha, die heb ik ook (op vinyl) :+1:

Mijn raadplaat:


:notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes:

11 likes

15 likes

Gevonden met google lens

VADER ABRAHAM
:laughing:

9 likes

Ik ken deze precieze afbeelding niet, maar om de sfeer van het plaatje ga ik voor gentle giant

1 like

Oh oh Den Haag…

11 likes