Vrijdag Plaatjesdag 2022

Mijn oudste horloge met mijn nieuwste vinyl aanwinst :grimacing::love_you_gesture:

16 likes

Ik was 16 toen “77” uitkwam

Bij mij aan de muur…

Geweldige band!

Volgende week meer muziek uit deze tijd!

16 likes

Mooie wand :+1:

Toevallig lees ik net, dat op “Remain in Light” ook Nona Hendryx meedoet (zie mijn bijdrage van vandaag) :nerd_face:

Die “77” en “Remain in Light” heb ik hier liggen.

2 likes

10 likes

Mooi hé.

Mooie album met Ron Carter fan van.

1 like

Goedemorgen plaatjesvrienden.
2e plaatjesdag van het nieuwe jaar alweer.
Vandaag de plaat die een hele generatie liet ontdekken dat je geen muziek hoefde te kunnen maken om een plaat te maken.
Als de emoties er maar waren.

18 likes

Ik zag de afgelopen week een artikel over het legendarische optreden van Pearl Jam op Pinkpop 1992. Sluit mooi aan op Talking Heads van vorige week. David Byrne trad namelijk op voor Pearl Jam. Het regende keihard tijdens zijn optreden. Maar toen Pearl Jam aan de beurt was begon de zon te schijnen. Wat we toen nog niet wisten was dat we één van de meest legendarische rock optredens in Nederland ooit, zouden gaan zien. Wat een feest…

Daarom vandaag deze special edition (originele mix en redux) van Ten.

16 likes

Begin vandaag met deze…


En dan daarna verder met Melanie de Biasio.

15 likes

Lekker op zijn Hollands
Is weer eens wat anders

13 likes

Gaaf om daarbij geweest te zijn Tecco :wink::+1:t3:
Heb eenzelfde ervaring gehad met Micheal Kiwanuko in Paradiso. Bleek achteraf een episch optreden geweest te zijn.

Ik ga voor een Isaac Hayes,

12 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Happy Birthday Dave Grohl :partying_face: :tada:


G-Shock op binnenkant van “Songs For The Deaf” van QOTSA waaraan Dave Grohl meewerkte :drum:

11 likes

Mijn guilty pleasure.
Fijn weekend.

13 likes

En wat een guilty plaesure.
Een van de krachtigste stemmen van België.

2 likes

Geweldige band met twee topgitaristen. En dat gaat niet goed! Iets met ego’s of zo :grinning:
Toch twee mooie platen opgeleverd!

Luister in de HF-platenkast naar het titelnummer.

11 likes

Begin jaren negentig toch niet?
Ik vond het heerlijke muziek en schaamde mij daar niet voor.

Op youtube kom je latere optredens van haar tegen voor bejaarde in Zwitserland.
Ja, die zijn tenenkrommend.

1 like

Ja, deze cd is van 92, ik draai hem denk ik 2x per jaar. Veel te weinig…

1 like

Over guilty pleasures gesproken! Dit vind ik nog steeds net zo leuk als 35 jaar geleden! Daarbij is Dee Snyder ook gewoon de coolste vent ever! Zelfs met make-up! :grin:


Fijn weekend allemaal! :partying_face:

11 likes

Dave Grohl is wel een muzikaal genie, wat heeft die man een oeuvre! In 2015 naar een concert van de Foo Fighters in Ierland. :grin: Ik heb de krant van de volgende dag nog bewaard.

11 likes

Vandaag mogen ophalen. Nogal countryachtig maar wel de prettige stem van Bonnie Prince Billy.

10 likes