Vrijdag Plaatjesdag 2022

Best gek… vroeger zeiden onze ouders het, en nu onze kinderen… het ligt toch niet aan ons? :thinking:

3 likes

Klopt, het is de muziek uit onze tijd welke de oorzaak is.
Die moet gewoon net even wat harder :wink:

1 like

:wink: dat is het :grin:

1 like

Nee joh. Dat is helemaal vergelijkbaar. Ook in jouw tijd vernieuwend en tegen-de-stroom-in muziek.
Hoe kan je als puber je anders onderscheiden.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Iedereen die de moeite neemt om voor dit topic zijn horloge met een plaat te fotograferen krijgt van mij een like.
Zelfs als het John Denver is.
Maar nog gekker moet het natuurlijk niet worden :wink:

Hai calypso

5 likes

Dag plaatjesvrienden.
Vandaag een band de ik ,eigenlijk tot mijn verbazing, hier maar weinig zie.
Toch een band, en zeker een zanger, die de muziekgeschiedenis veranderd hebben.

13 likes

Goedemorgen!

Ga er maar eens een muzikale dag van maken :slight_smile:

10 likes

Hier ook teveel keuzes. Vandaag maar weer eens een ‘boompje’ uit mijn persoonlijke top10

11 likes

Simple Minds :smiley:

14 likes

Keuzes… inderdaad.
Vandaag geen underground vinyl. Wel mijn guilty pleasure uit de 90’s…
Stiekem was het commerciële SNAP best lekker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Universal Nation is in 2020 opnieuw uitgebracht, of minstens gerecycled. Lekker deuntje inderdaad.

11 likes

Vandaag CCR, met geweldige liedjes als; de slechte maan die omhoog komt en ik zet een speld op jou.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Fijne dag.

14 likes

Haha, toch bedankt namens John. Ik denk dat hij van bovenaf meekijkt…

2 likes

Grappig dat je dit aanhaalt, ik heb nooit muziek gehad van the Beatles, Queen of the Stones. Klinkt misschien raar, maar trekt me nog steeds niet (op een enkel nummer na dan).
Ben ik de enige?:flushed:

2 likes

Nee, je bent niet de enige, ik heb in het verleden samengewerkt met muzikanten die bijvoorbeeld alles ophangen aan de Beatles.
Nou vind ik the Beatles een hartstikke leuke band maar als ik in die tijd de doelgroep was geweest dan was het hoogst waarschijnlijk alsnog niet datgene waar ik naar op zoek zou zijn.
Maargoed ik zal in die 70 jaar vast niet de enige zijn met deze opvatting :sweat_smile:

2 likes

vandaag wederom de nieuwe Porcupine tree, prachtig album en zou zo maar eens sterk door de Beatles beïnvloed kunnen zijn. :joy::joy::joy:

12 likes

13 likes

Nice! Kayak is erg underrated imo.

2 likes

Zie ik nou een Dateq?

Zekerrrrrr

5 likes

13 likes