Vrijdag Plaatjesdag 2022

Het wordt koeler.
Devolkstuin loopt langzaamaan op z’n eind.
Ik zal binnenkort weer eens een , of meer, pogingen gaan wagen.

1 like

Hahaha mooi wintervermaak Eddie. Heerlijk tussen al die oude platen struinen. Dat typische luchtje van muffe zolders en 50 jaar oud gortdroog karton opsnuifen. Mooi leven hoeft niet veel te kosten :grin:

3 likes

Haha ja vooral dit. Vindt hetvook heerlijk om na veel graafwerk er nog iets leuks tussen te vinden.

2 likes

Nou zit Sjakie van de Hoek de hele avond in mijn kop :grin:

4 likes

Roger Whittaker! Zat ik altijd mee te zingen. :+1: Lekkere smartlap. :wink:

2 likes

Mijn oprechte excuses voor deze onbedoelde gruwel.
Om het goed te maken zal ik volgende keer kijken of ik iets kan vinden van de fantastische country zangeres Ria Valk. Bij voorkeur het legendarische " worstjes op m’n borstjes"
Kijk er maar vast naar uit.

3 likes

Dat sluit mooi aan bij de eerste regel (uit mijn hoofd) van dat liedje: “ik denk nog vaak aan kleine Sjaak” :wink:

1 like

Nou, Roy @Zonderkroon Ik heb hem voor je gevonden, en omdat ik weet hoe enorm blij ik je hiermee maak kan ik niet wachten tot het weer vrijdag is.
Geniet van dit Hollands hitfestival met de onvergetelijke evergreen. De liefde van de man gaat door de maag.
Bekend geworden door de prachtige dichtregel “worstjes op m’n borstjes”
Geniet ervan.
Groet Eddie

6 likes

Bedankt Eddie, en ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij heb ik deze nog ergens in een platenkoffer van de familie zitten ik ken ze allemaal, open dicht open dicht zo deed hij daar jaren zijn plicht​:joy::joy::joy:

1 like

Het wordt zo nog mooier dan ik had durven hopen :cd:

2 likes

Hoi Plaatjesvrienden.
Weer een nieuwe plaatjesdag in de steigers.
Vandaag maar weer eens een van de vele meesterwerken van good old Roger Waters.
Enjoy Radio K.A.O.S.

12 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Happy Birthday Bruce :partying_face::tada:

:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

12 likes

Hier beginnen we de dag met een portie gitaarherrie van Joe Satriani. Toepasselijke titel: Time Machine…:clock830::hourglass_flowing_sand::mantelpiece_clock::timer_clock::alarm_clock:

13 likes

Zometeen deze maar weer eens luisteren.

12 likes

10 likes

Deze is uitpakken en draaien

10 likes

Morphine dag vandaag!

10 likes

11 likes

Vandaag een beetje zeilen…

Goed weekend.

14 likes

Niet zo zeer mijn muzieksmaak, wel iets dat mij aan vroeger en mijn vader doet denken… lekker nostalgisch dusch

14 likes