Vrijdag Plaatjesdag 2022

Tuxedomoon uit 1980. Mooie plaat hoor!

Goed weekend mensen!

10 likes

Iedereen een fijne plaatjesdag en aansluitend een fijn weekend.
Deze zal ongetwijfeld al wel eens vaker opgedoken zijn in een van de plaatjesdag,topics maar hij mag nog wel een keertje. Dat verdient ie wel.

19 likes

Deze muziek herinnert me altijd aan toen ik kind was en Bassie en Adriaan: De Diamant keek met m’n broertje. Hele fijne herinneringen zijn dat. :blush:

4 likes

Goedemorgen liefhebbers.
Met deze extreme gladheid ben je telkens blij als je na de glibberpartijen weer “home again” bent.

14 likes

Lekker thuiswerken onder het genot van uitzicht op de sneeuw en natuurlijk een plaatje!

14 likes

Ik doe ook weer mee met een plaatje van mijn zoon. Benieuwd naar zijn muziek valt het me niet tegen.

Uiteindelijk werd de titel Blonde en heeft Frank Ocean met zijn zeventien tellende tracklist een emotionele en gevoelige plaat neergezet met samenwerkingen uit alle hoeken en gaten.

Een vleugje Japanse hiphop

‘Nikes’ is de eerste single die Frank Ocean uitbracht. Op de meeslepende openingstrack wordt hij vocaal bijgestaan door KOHH, een Japanse hiphop-artiest die onder andere bij de Koreaanse rapgroep Keith Ape zit.

Verder werken er ook een heleboel iets bekendere muzikanten mee. Zo kreeg hij hulp van Beyoncé (‘Pink + White’), Kendrick Lamar (‘Skyline To’), Andre 3000 (‘Solo Reprise’), Jamie xx (‘Ivy’) en James Blake (‘White Ferrari’). En natuurlijk sleutelde Pharrell Williams mee aan de productie van het studioalbum.

Omdat je ook muziek moet ontdekken …

13 likes

Drommels :face_with_monocle: Bassie en Adriaan met een Vostok om. Lekker man :ok_hand:

6 likes

Klassiekertje, en die omega ook

13 likes

Lekker voor vandaag…

13 likes

jeugd sentiment!!
Als er hier nog mensen zijn die van deze verschrikkelijke herrie af willen, kom maar door​:grin::crazy_face::crazy_face::laughing::laughing:

12 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

En nog eens :blush:

:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

13 likes

Dan kennen jullie deze ook!

13 likes

12 likes

Hier ook jeugdsentiment. Legendarisch optreden op het schoolplein van de Middelbare school waar ik naar toe moest :wink::grin:

12 likes

Nu kan ‘ie wel een keer toch?

12 likes

Even buiten m’n comfort zone treden

11 likes

De 1e keer dat ik het songfestival leuk vond…Die rok! Ik was 11.:slightly_smiling_face:

12 likes

Het allerlaatste waar ik vanochtend aan dacht toen in Tubular Bells postte was jeugdsentiment met Bassie en Adriaan. Sterker nog, ik ken de connectie helemaal niet.
Toch een generatiedingetje.
Maar, voor degenen die er blij mee waren,
prettig weekend.
En voor degenen die er niet blij mee waren.
Ook prettig weekend.

1 like

No worries, ik ook niet 🥸

1 like

15 likes