Lekker
Ik doe het vandaag met Nederlandstalige muziek. Heb ik weinig mee, maar deze plaat heb ik heel veel gedraaid. Brabofolk van de bovenste plank. Heerlijk!
Motörhat
Dank voor je bijdrage, maar dit topic gaat over muziek en horloges natuurlijk.
Laat zien welke muziek jou bezig houdt.
Gast!
Die hoed staat natuurlijk wel ergens voor.
Kijk eens wat Lemmy altijd op zân knar heeft.
Net zoals bij het latere vraagstuk de schoenen ergens voor staan.
Grapje, weet ik toch
Haha, dat iemand de referentie herkent vind ik alleen maar grappigâŠom nou te zeggen dat âdieâ muziek mij bezig houdt slaat kant noch wal imo
Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik hierop reageer
Grappig dat we allebei gisteren op hetzelfde idee kwamen.
Hetzelfde radiostation?
En, typisch dat we alletwee een zwart/wit plaatje plaatsten.
Gevalletje van ken uw klassiekers
? Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.
Het enige wat is wou aangeven is dat in dit topic de foto die je plaatst een combinatie is van horloge en muziek.
Das alles.
Misschien heb ik het verkeerd begrepen maar
Ging er bij mij niet zo lekker inâŠdit is een plaatjestopic. Ik laat een plaatje zien met een referentie naar een plaatje. Had verder niks met muziek van doen of welke muziek mij bezighoudt.
FYI (voor iedereen):
Al sinds 2010 bestaat âvrijdag plaatjesdagâ.
Naast het topic âwelk horloge draag je vandaagâ vooral bedoeld als algemeen topic voor andere fotoâs van je horloge (in plaats van een harige pols) en dat kan van alles zijn!
Er waren <2010 namelijk geen andere draadjes waarin je gewone fotoâs met je horloge kon posten.
Later is âplaatjesdagâ letterlijk genomen en velen vinden dat een leuke invalshoek.
Het moeten dus niet persé muziekplaatjes zijn!
Beste,
Ik ben lid sinds 2007 maar bedankt voor de info
Dit gaat nergens over, kan er iemand weer even een plaatje posten van zijn mooie horloge?
Great minds⊠enz, maar over je nieuwe foto gaat er bij mij nog geen belletje rinkelen
Nieuwe tip dan.
De 60 minners onder ons kennen het waarschijnlijk niet.
Vooruit dan, meteen nog een.
In de mega discoâs van Valkenburg waren ze vroeger kind aan huis.
Mede door de reiskosten.
Succes.
Ik ben boven de 60, maar bij mij rinkelt er ook niets.