Vrijdag plaatjesdag 2023

Ik heb inmiddels de LP van Kovacs, mijn plaatje van vorige week, beluisterd…
Geweldig, met een grote G, en genieten, ook al met een grote G.

Ik keer weer terug naar Pink Floyd.

Mijn eerste kennismaking met Pink Floyd en meteen raak, niet zo gek want het is een van hun mooiste platen.

11 likes

Haha, uit de oude doos!
Veel goeie herinneringen uit die tijd.:+1:

1 like

Een keer in de zoveel tijd draai ze allemaal. Maar ik heb geen 6 kanaals Din(🫣) mengpaneel meer en maar één platenspeler.

2 likes

Goedemorgen plaatjesvrienden, alweer plaatjesdag.
Vandaag een keer een good old bootleg.
De dubbelelpee " The Wall " omgezet in een tripple live registratie die al snel na de eerste koncertreeks in Earls Court uitkwam.
Fijne plaatjesdag allemaal.

13 likes

Goedemorgen muziekvrienden,
Zo lekker dit.

13 likes

13 likes

Volgende week staat een concert van Benny Sings in de agenda. Nederlandse artiest die vocaal en muzikaal mij erg doet denken aan michael franks

10 likes

Kyuss op deze zonnige voorjaarsochtend.
Eigenlijk is dit een ideale warm weer plaat!

12 likes

fijne muziek vrijdag🤗

14 likes

Wat een schitterende stem heeft zij toch.

ADELE-30

13 likes

10 likes

Lekker Set fire to the rain meeschreeuwen :upside_down_face: :zipper_mouth_face:

2 likes

In combinatie met Boctok vrijdag
:+1:

10 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

:musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note: :saxophone: :musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note:

12 likes

Hele brede muziek smaak heb ik, wel zo makkelijk :wink:. Country, heerlijke muziek.

11 likes

Je ziet het Ed, doe nog steeds mee :wink:. Maar het is maar een plaat he, je moet erbij geweest zijn bij een concert van Pink Floyd. Haha, ik was er destijds bij en volgens mij de enige die niet stoned was. Keurige jongen die geen joint rookte en ook nog eens niet dronk, pfff dan ben je daar echt wel een buitenbeentje. Maar ja, de tijden zijn verandert :wink:

2 likes

Ik ook…

Wat zegt dat over mij?

Waar ben je erbij geweest Ferry?

1 like

Haha Niets over jou natuurlijk Ed, was mijn ervaring toen in het Zuiderpark. Wat echt een top concert :wink:

P.S
Volgend week zal je mij moeten missen, ga lekker even naar de zon en lekker genieten :smiley:

13 likes

“Animals” van Pink Floyd.

12 likes