Vrijdag plaatjesdag 2023

Hallo muziekvrienden.
Daar zijn we weer.
Plaatjesdag nog even openen met een lekkere bak herrie uit Brazilië, voordat we een lekker weekendje gaan vertoeven bij onze zuiderburen in het mooie Tongeren.
Fijne plaatjesdag allemaal .

19 likes

Vandaag een thuiswerkdag dus meteen maar even de platenspeler aangeslingerd.

15 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Harpoen’s keuze vandaag:

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

13 likes

Afgelopen weekend naar het live concert van deze Aussie in het Tivoli bezocht. Pete Murray ook al 4 jaar geleden in Paradiso gezien, lekker soundje heeft deze dude…

Mocht even met hem praten over muziek en hij heeft direct mijn LP gesigneerd. Vet hoor :grin:

16 likes

Teuntje lager?

4 likes

Eén van mijn mooiste horloges met één van de mooiste symfonieën…

Fijne vrijdag allemaal 🥸

16 likes

No. 2 … sjips

1 like

Raketa TV

13 likes

vandaag eentje van mijn onbewoonde eiland band!!!
Fijn weekend!!

11 likes

Time for Bill.

Have a nice day.:beach_umbrella:

16 likes

Gisteren bij een fantastisch concert van Han Bennink, Ray Anderson, Ernst Glerum en Paul van Kemenade geweest. Dus ja, dan trek je even een plaat van Han Bennink (met Derek Bailey) uit de kast.

Piepknor :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Heerlijke Jazz voor op deze zonnige plaatjesdag

17 likes

The Dark Side of Tissot

18 likes

EryKah Badu - Mama’s Gun. Weekend voor de deur met veel zon. Kan slechter :sun_with_face::ok_hand:

20 likes

Werken…

5 likes

Platenspeler volledig gerecapt, loopt weer goed op tempo. :ok_hand: 180 grams 45 toerenplaat van Blanco White voor vandaag. :watch::sound:

18 likes

18 likes

Ik wilde het net vragen toen ik je foto bekeek :blush:
Vind zelf nr. 1 fantastisch.

Valt jou niets op bij al die andere foto’s?

6 likes

Nicotine valium vicodin marihuana XTC and alcohol

2 likes