Vrijdag plaatjesdag 2023

Zowel de plaat als de sokken maken me trots dat ik samen met jou op jouw avatar sta.

1 like

Aww-thank-you GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Ik vind het ook een eer om daar met jou aan de bar te hangen! :blush:

2 likes

17 likes

Begin jaren “80”.

14 likes

De favoriet van mw Rhys, dus met haar horloges,

12 likes

Ik bewonder haar smaak. Dit is toch wel een album dat, zeker in Nederland, niet de aandacht kreeg die het verdiende.

2 likes

https://youtu.be/_mEC54eTuGw?si=vhUPyeKK6_1QkTjJ Deze is toch ouderwets leuk hoor. Nieuwe Rolling Stones.

1 like

Leuke clip ook

zoete herinneringen van een halve eeuw geleden.

19 likes

Muziekvrienden,
Deze ter gelegenheid van een eenmalig optreden dat de dames en heren gaan geven.
Wanneer? Op 24 September
Waar? In Westelbeers, of all places.
Voor wie zich geroepen voelt erheen te gaan, veel plezier.
Voor iedereen, weer een hele fijne plaatjesdag gewenst.

13 likes

19 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note: :microphone: :musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

19 likes

Hejjj Jeff :ok_hand:heerlijke muziek.

2 likes

Pearl Jam - Ten (Redux Edition 2CD)

19 likes

19 likes

20 likes

16 likes

vandaag tijd voor een verlaat verjaardags kado, fantastisch album van de Franse band BRNS (Brains).
Prettig weekend!

14 likes

Dit album komt toch regelmatig uit de platenkast, heerlijk om het weekend mee te beginnen :musical_note:

16 likes

Dit album draai ik al sinds 1984 en verveelt nog steeds niet. Heb de CD en MC ook maar aangeschaft…

Top arrangementen en nog lang niet met de typische Dire Straits ‘sound’! Je hoort echt nog dat Mark Knopfler het gitaarspel van J.J. Cale (mijn all-time no.1 artiest!) en zang van Bob Dylan zoveel mogelijk wil nadoen.

Op plaat geweldig, met een goede hoofdtelefoon of in-ears (Beoplay H95 of Beoplay EQ’s kan ik aanbevelen!) super gedetailleerd en relaxed om te beleven en in op te gaan!

23 likes