En deze nog. Na tig keer achter het net gevist te hebben voor een originele persing, ben ik maar voor een reissue gegaan om de leegte tijdelijk op te vullen. Zo waanzinnig goede plaat.
Voor de nieuwsgierigen:
En deze nog. Na tig keer achter het net gevist te hebben voor een originele persing, ben ik maar voor een reissue gegaan om de leegte tijdelijk op te vullen. Zo waanzinnig goede plaat.
Voor de nieuwsgierigen:
En as vrijdag zien wij de recensie.
Nog eentje dan, was wederom niet gemakkelijk te bemachtigen, maar 1 jaar uitgebracht en geen reissuises. Lekkere rauwe surf. The next best thing after Dick Dale😍
Dat was Madness volgens mij…dit huis heeft 2 katten in tuin en bloemen in een vaas…
En bedankt, moet ik morgen weer de stad in om een Madness plaat te scoren
Heerlijke Engelse Ska
Het is je vergeven.
Mogen we ook weten wat er op de draaitafel draait?
Het is donderdag maar morgen ben ik weg en dan kan ik de plaatjes niet fotograferen dus bij deze alvast: “Mijn 3 favorieten met mijn 3 favorieten”.
Zeker. Nog steeds ‘Hackney Diamonds’! Wat een plaat!
Hoi Plaatjesvrienden, daar zijn we weer.
Deze ochtend een horloge omgegord met een behoorlijke WR en weer eens een pareltje opgedoken uit de diepzee van de vergeten muziek.
Nu zat deze toch al niet zo heel hoog in de herinnering van de gemiddelde Nederlander, maar het was wel een van de smaakmakers van het grote Genesis.
Geniet van Steve Hackett.