Vorige vrijdag een plaat van Steve Hackett gezien.
Daar kan ik een ouwetje aan toevoegen.
In zw/w, ik vind de hoes wel mooi zo .
Deze plaat draai ik niet meer hoor!
dat kun je inderdaadbeter blurren
Kan nog net.
Onvervalste outlaw country van één van dé grondleggers.
En inderdaad dé inspiratie en naamgever van de voor de meeste Nederlanders enige Waylon die ze kennen.
Mijn mening: de originele is way out of league voor ‘onze’ Willem…
Janis!! en veel whiskey!! Geweldige zangeres, ook te jong al weg.
Goedemorgen plaatjesvrienden.
Een gelegenheidsformatie die het muzikale landschap van begin jaren 80 verrijkt heeft.
Fijne plaatjesdag gewenst allemaal.
Frank Zappa met Overnite Sensation. Vandaag uitgebracht in een jubileumuitgave door het bereiken van de 50 jarige leeftijd.
Het horloge zal ongeveer dezefde leeftijd hebben (De CD is een 2LP op 1 CD uitgave waar ook Apostrophe op staat)
In het kader van WTF kringloopjes, poedelnaakte Dan Levenson met zijn barenaked banjos
Snel maar overgaan op mijn NA. De kerstplaat van Gregory Porter… aanradertje mannen
Bijna vergeten
Toentertijd door Muziekkrant Oor bestempeld als een van de meest geniale hoes ontwerpen
WTF! Ik dacht ff Frans Timmermans met donkere baard te zien!🫣
Ga 'm volgend jaar in Londen zien, kan niet wachten!
Dit is officieel een jaren ‘80 CD om de betere audio mee te testen.
Hoewel die tijd alweer jaren achter me ligt is het nog steeds leuk om af en toe te luisteren.
Enerzijds vanwege de herkenning en history vibes, andere kant omdat het ook gewoon nog steeds wel goed en strak klinkt (daar is het oorspronkelijk ook voor gemaakt natuurlijk!), maarrrr, op een of andere manier wel minder goed dan ik me kan herinneren?
Voor die tijd, eind ‘80/begin ‘90 was het iig de top!
Gewoon lekkere snelle nummers om naar te luisteren op een goede set of, beter nog, goede koptelefoon of in-ears.
Fijn weekend alvast allemaal!