Vrijdag plaatjesdag 2023

Now playing: Bruce Springsteen Live MTV Plugged 1993. Fijne vrijdag!

18 likes

16 likes

Still going strong

16 likes

En dit is de laatste Strawbs lp die ik heb.

Volgende week weer eens iets nieuws zoeken in de platenkast.

14 likes

Haha, grappig.

Dit mag ook toch?

10 likes

Er zijn van die albums die onmiddellijk grijsgedraaid worden en na al die tijd nog in je geheugen gegrift staan.
Bij het horen van het begin van het openingsnummer, nu 50 jaar geleden, wist ik het al…

19 likes

Deze tekst kan ik voor mijn elpee van vandaag naadloos overnemen.
Komt bij deze de hoes bij, die op mij als ménneke een enorme indruk maakte, en, eerlijk gezegd, vind ik hem nog steeds prachtig.
De elpee én de hoes.

18 likes

Jeugd sentiment!

16 likes

Voor mij is dat deze van Yes.
Album is van 1977 en ik kan elk woord meezingen. Vreemd dat je steeds meer gaat vergeten, maar dit niet.

19 likes

19 likes

Topper!:+1:t2:
JJ is mijn all-time artiest die ik al jaaaren en jaaaaren wekelijks, zo niet dagelijks, draai!
Verveeld nooit en vooral met een goede hoofdtelefoon hoor je zoveel dingen in de 7 a 8 lagen die hij altijd in z’n muziek inbouwt!

Ben er trots op dat ik hem ooit live heb mogen meemaken in Den Haag 1994.:pray:

4 likes

Een in mijn ogen ondergewaardeerde band.

17 likes

Will Ackerman is n.m.m. de een van de of misschien wel de beste akoestische gitarist die er rondloopt. Da’s een boude bewering, ik weet het.

Maar als je nou goed akoestisch gitaarwerk kan appreciëren én je luistert graag of alleen maar naar goede audiofiele opnamen dan is dit of andere albums van hem een aanrader. Label is Windham Hill records.

17 likes

En niet alleen in jouw ogen.
Muziek met een hoofdletter M.
Zo origineel zijn er bijna geen.

3 likes

17 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

17 likes

The Pretenders Live at The Palladium NYC 1980.

Fijne vrijdag!

20 likes

Windhandel Hill Records is geweldig, dit Jazz album van Tuck & Patti is een aanrader!

16 likes

Top, ik heb “Past Light” van hem :ok_hand:

2 likes