Lekker topic dit, heb al heel veel fantastische plaatjes voorbij zien komen. En ook nog aardig wat die ik nog niet kon.
Hier even mijn eerste bijdrage hier, even lekker het weekend inluiden!
Lekker topic dit, heb al heel veel fantastische plaatjes voorbij zien komen. En ook nog aardig wat die ik nog niet kon.
Hier even mijn eerste bijdrage hier, even lekker het weekend inluiden!
Plaatjesdag, zo leuk
Inhakend op The Police.
De do do do, de da da da
Is all I want to say to you
De do do do, de da da da
Their innocence will pull me through
De do do do, de da da da
Is all I want to say to you
De do do do, de da da da
They’re meaningless and all that’s true
Geweldige filmmuziek, memorable films scenes.
volgens mij is het horloge weggevallen
Die LP heb ik niet , dit is alleen de film poster.
Inderdaad trager dan tegenwoordig, maar die openingsscene!
Ja dat is het. Die paar scenes die de hele film al waard maken om gekeken te worden.
Het is een beetje als die bloedstollende apotheose van The good the bad and the ugly. Een soort beloning voor het uitzitten van de rit. Als je doorspoelt naar dat stuk is er niks aan.
Hetzelfde met het kakofonische middenstuk van echoes (Pink Floyd) of Tubular bells. Niet om aan te horen maar als je het einde haalt was het het hele nummer meer dan waard.
…
Dit is trouwens een horlogeforum dus hier hebben jullie een plaatje van een Grand Seiko
Deze text plaatsen in dit topic zou in de woordenboeken opgenomen moeten worden als schoolvoorbeeld van vloeken in de kerk.
Haha begrijp mij niet verkeerd. Zonder dat midden had het einde nooit zo legendarisch goed kunnen zijn dus ik ben heel erg blij dat het erin zit.
Als het hele nummer alleen dat stukje met die krijsende zeemeeuwen was geweest had jij m ook nooit gedraaid
Mijn no.1 western op gedeelde plaats met Unforgiven.
Maarrr, persoonlijk vind ik de Ecstasy of gold scene uit de Good, Bad & Ugly toch minstens zo epic als de openingsscene uit Once…
Is trouwens ook vaak de openings’act’ van Metallica bij hun concerten. Iedere keer weer kippenvel.
Ohja, hier een foto van een Casio.
'tis al zondag de hele dag
Het is weer plaatjesdag!
Classic rock album vandaag. Een no-brainer als je een Metalhead bent!
Fijne plaatjesdag/weekend allemaal!
Vanavond eens bezig geweest om mijn singles weer eens te sorteren ( een paar honderd zeker )
weer leuke plaatjes tussen die ik eigenlijk al weer vergeten was. Dus ook gelijk maar lekker op de draaitafel gegooid en draaien maar. Naast horloges is vinyl toch ook zeker een heerlijke hobby.
En alweer plaatjesdag.
Vandaag als blind take een bootleg uit de kast getrokken.
Fijne plaatjesdag allemaal.