Vrijdag plaatjesdag 2024

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

ZentRa bij de gitaar van Paul Gilbert :guitar:

“Silence followed by a Deafening Roar”

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes: :rhinoceros: :notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

16 likes

Beter laat dan nooit! :wink: :+1: :beers:

Thuis van werk, werkhorloge met verfspetters mag af.
Nu plaatje opzetten en een biertje.

Fijn weekend iedereen!

19 likes

Beetje jaloers hoor, nooit naar een concert van ze geweest toen het kon omdat ik daar niet echt mee bezig was toendertijd.
Ga wel voor de 3e keer naar Pink Project (coverband) als alternatief. Trouwens ook echt een aanrader! :smiley:

3 likes

Ken ik . Ook een paar keer gezien.
Is zeer zeker ook genieten.

2 likes

14 likes

Goeie keuze! Ik ben razend benieuwd naar de film. Wel een erg… digitale plaat :wink:

1 like

Nu ben ik een vinyl fanaat. Maar een hanz zimmer soundtrack, dat kun je beter op (High Res.) digitaal beluisteren. Als je dat op plaat probeert verspringt de naald elke keer dat de kerkorgels aan gaan.

5 likes

Ik heb de film nog niet gezien, maar ik ben nogal fan van filmmuziek van Hans Zimmer.
Altijd een ideale test voor de stereo, zijn composities. :slightly_smiling_face:

Afgelopen december gezien in Breda. Bijna perfect, vooral de hevig uithalende achtergrondzangeres die toen even op de voorgrond stond. Maar ja, het blijft perfect nagespeeld, en daar ligt ook de grens. Het is niet echt spánnend. Wel goed.

1 like

Pink floyd 2 keer gezien in de kuip en Roger Waters ook 2 keer. Beide geniale life affirming optredens.

De beste entertainer is rogers performance op bisoop geloof ik. Het was op een festival en dus in de open lucht. Het werd langzaam donker tijdens het optreden. Roger kondigde de pauze aan en “after the break we are goning to play THAT!” Hij wees naar een joekel van een volle maan die het hele veld opeens zag. Goosebumps. (En enige beneveling hielpen ook)

Pink project is ook leuk.

4 likes

nou, dan kunnen we hier op zaterdag net zo goed deze er nog even in slingeren. Dan heb je gelijk de hele sterrenhemel

5 likes

weer iets héél anders dan wat ik net op had staan

13 likes

oude eind jaren '60 begin '70 Rock. Heavy. Gierende gitaar van Leslie West, en al voor die tijd ongelofelijk ronkend bijna solerend baswerk van Jack Bruce (die daarvoor o.a. in Cream zat, met Eric Clapton). Wel lekker om een beetje wakker te worden op de zaterdagochtend.

1 like

Was bij hun optreden in Amsterdam :+1:

:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::notes::musical_note::notes::musical_note:

5 likes

Ja, dát! Helemaal leuk. Je ziet gewoon dat het heel veel herrie is. The Doctor!

1 like

Plaatjesweekend?

Te laat dus! Ja meneer, de brug stond open :smile:

26 likes

Vrijdag! Plaatjesdag!

Herman Brood zang en piano.
Danny Lademacher op gitaar.
Bizarre teksten.

Echt een goed album, snel, relaxed en onmiskenbare jaren ‘80 sound!

Herman en z’n wild romance met Shpritsz!

Fijne vrijdag/weekend allemaal! :notes:

25 likes

Fijne plaat om het weekend mee in te gaan.

23 likes

Deze week een vroegertje/latertje …
Fijn weekend !

20 likes