Ook een mooi Himalaya Special.
Ik val als ik naar haar luistert altijd in slaap. Ontspanningsmuzik voor het slapen.
die is wel minstens twee likes waard. Maar hoe doe je dat?
Een ‘brave’ band uit de ‘70’s kan bijna niet
Ik geloof nooit dat een album uit 1971 gemaakt is zonder behulp van enige geestverruimende middelen
Daar zijn we weer plaatjesvrienden.
Vandaag de dag maar eens beginnen met de vegetarische slagers van Slagerij van Kampen.
Weer eens een stukje Neerlands trots.
Deze voor de laatste weekdag van de week. Helaas is Mark V overleden maar wat konden die gasten draaien.
Deze voor de laatste werkdag van de week.
Helaas is Mark V overleden maar wat konden die gasten draaien.
Aangezien de zomer nog niet echt wil losbarsten, hierbij wat Italiaanse muziek om jullie in zuidelijke stemming te brengen, fijn weekend alvast
Terwijl mijn vriendin een plaatje maakt van mijn horloge maakt Elvis Costello een plaatje van haar.
fijne vrijdag muziekliefhebbers

Nu eerst ff pitten dan gaat vanmiddag mijn naamgenoot op de draaitafel.
Nostalgie snuiven vandaag (is dat niet per definitie met vinyl draaien?)
D-shake met Yaaah. Baanbrekende house en trance versies van Aad de Mooi alias LeBeau. Heeft Nederland stevig op de wereldkaart gezet in de housescene van 1990. (Ja… dat was voordat Tiësto en Armin in beeld kwamen… er zijn vroegere helden)
Netjes de BPM op de hoes en de sleeve, onmisbaar voor een DJ in die tijd. Ik moest nog alles analoog en handmatig in elkaar draaien.
Met je technics platenspeler
Heb de lp niet maar de wel de cd van D-Shake.
Goeie tijden herleven op plaatjesdag
Alquin! Top muziek inderdaad. Moet ik weer eens draaien, dank voor de tip. Zit me net te bedenken dat ik er ook nog een DVD van heb.
Plaatjesdag.
Kon het niet laten, weer een van JJ. Ik kwam deze tegen en moest er gelijk op.
Dit is Really van JJ Cale en het is ook really één van z’n betere met zoveel subtiele relaxte laidback nummers. Vooral die met het hammondorgel zijn m’n favoriet.
Tip: luister naar deze en eigenlijk al z’n albums eens met een (goeie) koptelefoon! Je hoort zoveel meer.
Fijne PD allemaal!
[quote=“pasd, post:744, topic:489698”] vanmiddag mijn naamgenoot op de draaitafel
[/quote]
Naar aanleiding van dit zinnetje dacht ik, ik zal even de vrouwelijke soortgenoot van Steely Dan opzoeken.
Iron Butterfly genaamd.
Diegenen die weten waar de naam Steely Dan vandaan komt snappen ook wel wat ik met Iron Butterfly bedoel.
Lees ik verdorie dat 5 dagen geleden de zanger/ componist/ tekstdichter van het legendarische
IN A GADA DA VIDA is overleden.
RIP Doug Ingle.