Vrijdag plaatjesdag..... 24 feb 2012

Al de hele week.

Fijn weekend!

Elke keer dat ik deze weer zie ben ik verliefd. Helaas buiten budget(2k+?) maar o zo mooi!

Vandaag een plaatje van degene die ik vandaag draag :wink:

Groeten,

Martin

Sub-dag

Zo duur zijn ze ook weer niet, dit is wel afhankelijk van de staat en de aanbieder.

Dat zijn betere foto’s dan in je andere topic. Is dat een diamantje aan de onderkant?

Ok, dan moet ik toch maar eens op zoek :slight_smile:

Betrouwbaar, ingetogen, Japans, kleurrijk, Vintage-style kast …
Of gewoon een leuk ding !

Zoekt en gij zult vinden.

lance_explorer Schreef:

http://img189.imageshack.us/img189/3826/certina012
01201.jpg

Mooie foto qua kleurstelling!

Thnx! Benieuwd waar deze prijs heen gaat. Echter, hij lijkt ni in hele goede ataat toch, als ik het onderste blauw ( tussen 190 en 85 van de tachymetre)?

Ja, hij viel mij ook al op, is in prima staat. Als je zoekt op Omega 176.007 vindt je er nog meer in diverse stijlen. De grijs met blauwe vindt ik zelf het mooiste.

zijn broertje is trouwens ook erg fraai, ga ik ook volgen (en wellicht op bieden)

Bij Patek Philippe krijgen de horloges een diamantje ( op dezelfde plek) als het een platina horloge is.

Vandaag mijn laatste nieuwe aanwinst:)

Kwijl
:}
Wat een horloge!

Groet,
Werner

jantje.vlaam Schreef:

Ja, hij viel mij ook al op, is in prima staat. Als
je zoekt op Omega 176.007 vindt je er nog meer in
diverse stijlen. De grijs met blauwe vindt ik zelf
het mooiste.

Dat is inderdaad een hele mooie(tu) Het zal niet zo lang meer duren of ik ben niet meer de enige met dit horloge. Kunnen we ook een keer een cal 1040 freaks meeting houden:D

lucagusta Schreef:

kleppen stellen? :wink:

Klopt!

Vandaag een les kleppen stellen.
Aangezien ik mijn jongens leer om sieraden en horloge af te doen tijdens het sleutelen, kwam dit plaatje vanzelf. :slight_smile:

Groet,
Werner