Vrijdag plaatjesdag!

2 likes

Nieuw bandje :blush:

3 likes

Een voor/na plaatje van een kleine modificatie, slechts 1 onderdeel vervangen :yum:

Fijn :hatching_chick: weekend alvast!

6 likes

Achterkantjes, geen luchtballonnen!

Smaken verschillen, mevrouw Kardashian doet me bijzonder weinig.

3 likes

veel en veel mooier zonder die lelijke bezel!!

2 likes

Nog 2 leuke plaatjes dan :slight_smile:

2 likes

Zo’n kleine verandering, zo’n groot verschil.
Het klokje is er echt op vooruit gegaan!

2 likes

Bandje past er ook erg goed bij!

1 like

1 like

Wat een top foto’s mensen. Deze week eentje gemaakt :wink:

6 likes

1 like

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20140324_181958_zpsowghblcu.jpg.html][/URL]

Plaatje van een ex. Prachtig ontworpen horloge, maar waarom 3000m waterdicht? Daardoor was hij te groot en te zwaar en heb ik hem verkocht. Maar aan de looks en kwaliteit lag het zeker niet!

8 likes

Er zijn nog steeds ontwerpers die menen dat mannen graag een groot en zwaar horloge dragen, maar de meeste mannen zijn dik tevreden met 40~44 mm en hooguit 14 mm hoog. En dan zijn er nog genoeg mannen, die dunne polsen hebben en dat zelfs te groot vinden…

Zo’n groothoeklens heeft toch een behoorlijke vertekening he ?

1 like

Fantastische foto ook!

Deze foto kwam ik tegen in een oud horloge boek;

Fijn weekend allen!

2 likes

Thanx! Samsung S3… :wink:

Je hoort wel eens dat je met een mobiele telefoon geen goede foto’s van horloges zou kunnen maken. Ik denk dat dit dan vooral te maken heeft met de onkunde/onwetendheid/ongeduld van de fotograaf. Ik vind het zelf juist ideaal, touch to focus werkt perfect voor horloge-macro’s. Natuurlijk heb je wel goed licht nodig, maar dit is met een ‘echte’ camera niet anders.

Groeten,

Stefan

Wow…jeugdsentiment. Al vond ik indertijd Secrets of the Beehive nog beter.
Maar het blijft, met Tindrum van Japan, m.i. de mooiste muziek ooit gemaakt.

On topic:
Voor mij vandaag Tissot…

Dick

1 like

Tindrum heb ik natuurlijk ook, ik twijfelde tussen deze twee en idd, in mijn ruime collectie platen staan beiden in de top-10 :+1:

1 like