Gvd Rory ![]()
Het is nieuweling!!!
Ik wacht de tags vanuit het taalfouten topics wel af
Says who?
![]()
Ikke/me
De lijst met daggasten wordt zo al een stuk korter. ![]()
Een mooie VC Traditionelle? Zo mooi. 38mm en gebruikt binnen budget
Al eerder gegeven als suggestie, ook mooi. JLC
Een fraaie PP 3848 ellipse wellicht?
Als ik zo brutaal mag zijn… op ‘de dag van je leven’ zou je niet op de tijd hoeven letten. Daar heb je een ceremoniemeester voor. Dus ik zou geen horloge dragen.
Dan wel weer tof om elkaar dat horloge te geven op de huwelijksreis of bij terugkomst.
Je beseft dat dit een horlogeforum is? Het zit hier vol met gekken voor wie elke reden goed genoeg is om een horloge kopen, een belangrijke dag is net een reden om een (heel) duur horloge te kopen ![]()
Wie koopt er nou überhaupt een horloge om de tijd af te lezen?
Iets van Tsjechische makelij? De spoeling is volgens mij vrij dun gezaaid. Denk aan Prim of Ondrej Berkus. @LVA nog lokale suggesties?
De oprichter van Czapek kwam uit de regio.
Foto’s van Chrono24
Prachtig ook, met een beetje korting redelijk in de buurt van je budget, weliswaar een gouden kast, maar wel heel gaaf
Draagt heel comfortabel ![]()
Vorige week hier hetzelfde mee mogen maken: de grote dag! De enige tijdsindicatie was tijdens het ritje van a naar b en van b naar c.
Vond het juist speciaal om er niet mee bezig te zijn. Letterlijk geen seconde het horloge gemist. Ook de opvolgende dagen vertoefd in de bubbel. Dus jammer de bammer voor alle medefanaten, ik kan je niets anders aanraden😁
Maar er wel genoeg mee bezig, om een foto van een lege pols te maken?
Prim uiteraard. Berkus is heel erg custom en eerder kunst dan seriewerk.
Neuzen in mijn SEW Praha topics:
Ja, want bewuste keuze. Had nog een half uurtje voordat de bruid klaar was, blijf een nerd natuurlijk
Je hebt ook wel gelijk Mattma, het is een bijzonder moment en om daar een horloge aan te koppelen is een prima idee.
Maar persoonlijk vond ik het wel symbolisch; om op die dag geen horloge of telefoon te hebben en puur de dag te beleven.
Exact deze ook gehad. Droeg ik weinig maar zeker een mooi stuk dat weer in aanmerking zou komen.
Wel tof maar weet niet of ik dit zou dragen.
Gaaaaaaap ![]()