Vrouwen en horloges

Ben vers op het forum en gooi gelijk de knuppel in het hoenderhok of niet. Ik zit namelijke een weekje met me vriendin in een huisje aan de kust en verbreng nogal wat tijd op het net op dit forum maar ook constant naar horloges te zoeken en info. Opmerking verkoop ze nu toch gewoon komt regelmatig naar voor. Helaas heb ik ook zo een tik voor auto,s, motors en vulpennen. Hoe reageren jullie partners op de horloge fascinatie.

Ze kijken er gefascineerd naar de nieuwe horloge en zeggen:
Maar die heb je toch al , het is hetzelfde als de vorige en je kan maar één tegelijkertijd dragen. :joy: :rofl:

4 likes

Have fun, staan wat leuke dingen tussen :+1:

4 likes

You doing it wrong.

en zit internet af te struinen naar horloges. Mevrouw Zulu zou me onder mijn hol schoppen. :upside_down_face:

15 likes

+1, maar dan mevrouw Gustav uiteraard.

1 like

Ik hoor het al mag niet klagen, dan ga ik nog maar even verder surfen. Maar die van je kan er toch maar een tegelijk dragen hoor ik ook vaker. Misschien toch eens aan beide polsen wat gaan dragen, wordt misschien een tik tok hit

Je moet zo vaak kopen en iets minder verkopen dat ze het zicht er op kwijtraakt :joy:

2 likes

Aan de kust kun je rustig surfen hoor :slight_smile:

5 likes

Sterkte man.
Tip: leg je telefoon weg en geef je vriendin wat meer aandacht. Doe alsof je naar d’r luistert en geïnteresseerd bent in wat ze zegt.
Tip nr 2: DOE ALSOF, want het boeit natuurlijk geen ene moer wat ze te vertellen heeft.
Horloges for the win! Zij heeft vast ook schijthobby’s.

6 likes

Klopt: "me " moet “mijn” zijn.

:thinking: :wink:

4 likes

In het begin vond ze de hobby ook overbodig, maar inmiddels is ze het wel gaan waarderen. Ook een mooie Seiko automaat voor haar aangeschaft en nu klaagt ze niet meer :slight_smile:

Rennen naar de kroeg in dit geval. Maarja zelfs het HF cafe is dicht…

Oplossing: single life

1 like

ik heb tot nog toe voor een hoger bedrag verkocht dan gekocht. dat wat ik gekocht heb valt daardoor wel in goede aarde.

“is dat nou nodig?”
“waarom alweer eentje?”
“heb je er niet genoeg?”
“kun je nou nergens anders naar kijken?”
“jij bent echt verslaafd, geef het maar toe!”

Maar het is een lieverd voor de rest hoor! :joy:

ik neem aan dat dit humoristisch bedoeld is…

1 like

Dat van die schijthobby’s of dat het geen ene moer boeit wat ze zegt?

Geweldig toch, ach ik zeg gewoon waarom moet jij acht paar schoenen meenemen voor een week. Klaar. Laten we nog maar wat lachen en mooie plaatjes kijken.

1 like

beide …

Dat van die hobby’s was wel grappig bedoeld.