Ha grappig. Ik vind juist zijn hele presentatie / beleving er omheen zo leuk
Beetje de Bob Ross van de horloges, net voor het slapen even een Wristwatch revival aanzetten
Veruit mijn favoriete You tube channel
AMW, Andrew Morgan Watches,
Met goede humor gebracht…moet je wel van houden van deze humor
Redelijk nieuw Nederlands kanaal, met een eigen stijl:
Bedankt voor de tip. Ga het eens bekijken.
Naast Red Dead Restoration vind ik This watch, that watch erg fijn om te kijken. Een soort professor (Mike de zuid-Afrikaan die nu in Scandinavië woont) die praat over waarom een horloge meer kost (en voor sommige mensen ook waard is) dan de kosten van de onderdelen en het in elkaar schroeven.
https://youtube.com/@id-guy?si=GjIHCrhIjSzl8WIj
Deze vind ik goeie video’s maken. De passie druipt eraf, maar op een goede manier. Niet overdreven.
Hi horloge vrienden, ik ben nieuw op het forum en zpu mij graag voorstellen. Het lukt alleen niet om een bericht te maken. Kan iemand uitleggen hoe dat werkt?
Bedankt alvast!
Mijn naam is Dick en heb zelf een youtube kanaal: DutchWatchChannel
Zie onderstaand een link naar één van mijn videos mocht je het leuk vinden om te kijken.
Zelf ben ik trouwens erg fan van You’re Terrific, Urban Gentry, en WatchCrunch.
Groet Dick
Hey wat leuk om dit te lezen. Bedankt!
Ik ben echt net nieuw op het forum dus ben alles nog een beetje aan het ontdekken.
Maar super om te horen dat mijn reviews worden gewaardeerd
Hartelijke groet,
Dick | DutchWatchChannel
Welkom Dick! @DutchWatchChannel
Benieuwd naar je volgende video’s!!
Veel plezier toegewenst op dit mooie forum !
Groet,
Arjan
Hey Arjan,
Bedankt!
Groet,
Dick
This watch, that watch inderdaad. Vanuit toelichting en diepgang in de techniek en materialen is dit kanaal zeer informatief.
The Watchmaker’s Workshop gives you an exclusive, inside peek into the workshop of a real, independent watchmaker and manufacturer. Cameron Weiss, founder of Weiss Watch Company, invites you inside his workshop to talk about watches, watchmaking, and watch manufacturing.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLZrDm1p1woHCmyh8M701idkBnHFyluVnp
Bedankt voor het delen Arjan Alvast veel kijkplezier gewenst allemaal
en een goed weekend